زمان تمرینات تیم ماشین سازی تبریز مشخص شد

تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد ملی مبارزه با کرونا به تیم‌های ورزشی اجازه داد که تمرینات گروهی خود را با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از اوایل خرداد ماه آغاز کنند.

حال شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز به بازیکنان خود اعلام کرده اند که روز یکشنبه چهارم خرداد ماه در انجام تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کنند و پس این مرحله قرار است تمرینات ماشین سازان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از دوشنبه ۵ خرداد ماه به صورت رسمی آغاز شود.

بازیکنان غیر بومی این تیم هم قرار است شنبه سوم خرداد ماه در تبریز حاضر شوند تا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کنند. همچنین ادواردو بازیکن برزیلی تیم ماشین سازی تبریز پس از آخرین بازی تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر در تبریز ماند و به همین دلیل مشکلی برای شرکت در تمرینات تیم ماشین سازی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: سهرابی: ۶۰ درصد به بازیکنان پرداختی داشته ایم/ مشکلات مالی در تراکتور نداریم


تیم فوتبال ماشین سازی در چارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر، دوشنبه دوم تیرماه در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان تیم نساجی مازندران است. ماشین سازان تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار