اجرای طرح اقدام ملی مسکن در۶ هکتار زمین استان سمنان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۵.۵ هکتار زمین در استان برای اجرای مرحله اول ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در مرحله دوم به این طرح اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین دهقان مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: در مرحله اول ثبت نام واحد‌های مسکونی طرح ملی اقدام مسکن، در شهر‌های سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدیشهر، آرادان و سرخه، ۹۹۴ نفر در این طرح ثبت نام کردند که ۵.۵ هکتار زمین برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

او افزود: ۳۸۹۹ نفر هم در مرحله دوم ثبت نام کردند که در این مرحله ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین مورد نیاز شناسایی و به طرح اضافه شد و در اختیار اداره توسعه مسکن استان سمنان قرار گرفت.

دهقان تصریح کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۲۹۲ متر مربع زمین در مرحله اول و پنج هزار و ۸۶۰ مترمربع زمین در مرحله دوم برای اجرای این طرح تغییر کاربری داده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان بیان کرد: حدود ۲۰ نفر در شهر‌های دیباج، امیریه و کلاته در این طرح ثبت نام کرده‌اند که تامین زمین مورد نیاز در این شهر‌ها در دست بررسی است، اما هنوز قطعی نشده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: در چهار قطعه زمین در شهرستان سمنان و یک قطعه زمین در دامغان نقشه ساختمان‌ها تعیین شده و عملیات خاک برداری انجام شده و بعد از عید فطر اجرای طرح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار