کشف و دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری کلاهبرداران اینترنتی به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد خبر داد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طی ۳ ماهه اخیر تعدادی افراد فرصت طلب و متخلف سابقه دار با تشکیل گروه‌های چند نفره و به صورت برنامه ریزی شده و با نقشه قبلی و سیم کارت‌های بی هویت مبادرت به کلاهبرداری می‌کردند که با رصد پلیس فتا شناسایی شد.

تجاری اظهار داشت: این کلاهبرداران برای پوشش مشتری از افرادی که در سایت‌های اینترنتی مانند دیوار و شیپور درصدد انجام معاملات و فروش اجناس وسایل نقلیه به شیوه‌های متقلبانه کلاهبرداری نموده، استفاده می‌کردند.

او افزود: در این خصوص پرونده‌های متعددی به پلیس آگاهی واصل که در راستای احقاق حق الناس و انجام وظایف ذاتی پلیس موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ادامه داد: تعدادی از این افراد مورد شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته که یکی از همدستانش، با اقدام به موقع کار آگاهان این پلیس طی اقدامات فنی، تخصصی، شگرد‌های خاص پلیس و تعقیب مراقبت دستگیر که در اظهارات به جرایم ارتکابی اقرار و معترف شد.

تجاری تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال به میزان تقریبی ۲ میلیارد ریال بوده که متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.