معرفی خودرو/

تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم

خودرو مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی از پیشرانه و رنگ بدنه جدیدی برخوردار شده است.

تغییرات مفصل مزدا CX-3 مدل 2019 اروپایی + فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مزدا اقدام به بهبود کراس اوور ساب کامپکت CX-۳ در ژاپن کرده است. این خودرو هم‌اکنون از پیشرانه و رنگ بدنه جدیدی برخوردار شده است.

علاوه بر پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و ۱.۸ لیتری توربودیزل کنونی، مزدا CX-۳ با پیشرانه ۱.۵ لیتری اسکای اکتیو جی تنفس طبیعی هم عرضه می‌شود.

این پیشرانه جدید با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز برای آن سفارش داد. این پیشرانه قدرت ۱۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۴ نیوتون متری دارد.

تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم

بدون تعجب باید گفت این خودرو در صورت استفاده از پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری مصرف سوخت کمتری نسبت به مدل ۲ لیتری خواهد داشت. مزدا می‌گوید مدل دیفرانسیل جلو CX-۳ دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری مصرف سوخت متوسط ۵.۹ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد.

جدای از پیشرانه جدید، مزدا CX-۳ هم‌اکنون با رنگ بدنه خاکستری پلی متال معرفی شده در مزدا ۳ نیز عرضه می‌شود. از دیگر بهبود‌های این خودرو می‌توان به صندلی‌های جدید و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.

مزدا CX-۳ به‌روز شده از چهارم ژوئن در ژاپن و با قیمت معادل ۱۷۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم

مزدا همچنین جزئیات CX-۳ نسخه ۱۰۰ سالگی را نیز اعلام کرده است. این خودرو اواخر ماه جولای در ژاپن معرفی خواهد شد. پیشرانه ۱.۵ لیتری برای این مدل در نظر گرفته شده و بدنه نیز به رنگ سفید میکا و کابین به چرم قرمز مزین شده است. دیگر ویژگی‌های سفارشی این خودرو عبارت‌اند از نشان ۱۰۰ سالگی در گلگیرها، رینگ‌ها، پشت‌سری‌ها، کف‌پوش‌ها و کلید استارت.

تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم

مزدا CX-۳ نسخه ۱۰۰ سالگی هم با قیمت پایه معادل ۲۴۷۰۰ دلاری در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
متاسفم خودرو سازان و ب عبارت دیگر فرقون سازان
ما چید بدبختی
آخرین اخبار