رویای اسرائیل بزرگ‌تر که به کابوس اسرائیلی کوچک‌تر تبدیل شد؛

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

به کشور‌های بزرگ توصیه می‌شود ملّت واحد مسلمان را متلاشی کنند تا از اتّحاد آن‌ها جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه در اثنای تاریخ هستند افرادی که با نگاه و نگرش خود مسیر ملت ها و سرگذشت آنها را تغییر می‌دهند؛ مسیری که گاه حتی بعد از نبود آنها هم تداوم یافته و تحولی عمیق را در روزگار زمان باعث می‌شود.

۱۳ رمضان ۱۳۹۹ قمری (۱۶ مرداد ۱۳۵۸شمسی) بود که امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند؛ پیامی که به سبب حمله نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان صادر شد.

حال سال‌ها از آن روزها می‌گذرد، اما میراث امام خمینی همچنان پا برجا بوده و هر سال تازه تر می‌شود، اما شاید به این بهانه بد نباشد به ریشه دشمنی صهیونیسم و تفکرات آن نگاهی انداخته تا بیشتر به حکمت این نام گذاری از سوی امام خمینی (ره) پی ببریم.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

طفل نامشروعی به نام اسرائیل

در سال ۱۸۹۸ میلادی «تئودور هِرتزل» خبرنگار و نویسنده یهودی در کتابی تحت عنوان (دولت یهود) از تشکیل یک دولت یهودی دفاع کرده و به افکار عمومی غرب برای استقبال از جنبش صهیونیستی یک زمینه فکری داد و برای تحقق این فکر دست به دامان انگلیس شد. انگلستان هم که در استعمارگری ید طولایی دارد، سعی کرد برای جلوگیری از نفوذ روزافزون آلمان که همچون برق سراسر دنیا را فرا می‌گرفت سدّی از انسان‌ها مقابل این کشور به وجود آورد و  با کشور‌هایی مانند هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا کوشش فراوانی کرد تا اینکه بالاخره توانست در سال ۱۹۰۷ میلادی کنفرانسی از بزرگ‌ترین سیاستمداران این کشور‌ها تشکیل دهد.

جمعه ای که رویای نیل تا فرات را به کابوس بدل کرد

این کنفرانس بیش از یک هفته به طول انجامید و در پایان اعلامیّه‌ای به این مضمون صادر شد: «بزرگ‌ترین خطری که ممکن است متوجّه غرب شود بیرون رفتن سواحل دریای مدیترانه از دست انگلستان است، این دریا حلقه‌ اتّصال شرق و غرب است که در دست مسلمانان می‌باشد، مسلمانانی که ملّت واحدی هستند و دارای زمین‌های وسیع و منابع سرشاری نیز می‌باشند، ممکن است این ملّت بزرگ به پا خواسته و خود را از قید اسارت آزاد سازد، به همین دلیل به کشور‌های بزرگ توصیه می‌شود این ملّت واحد را متلاشی نموده و از اتّحاد و بیداری آن‌ها جلوگیری نمایند که اوّلین مرحله‌ی آن جدا نمودن آفریقا از آسیا و از بین بردن هر گونه اتّحادی میان این دو قاره است».

بالفور وزیر خارجه وقت انگلستان طی نامه‌ای خطاب به لرد روچیلد مژده تشکیل وطن ملی یهود را می‌دهد، این نامه به «اعلامیه بالفور» شهرت یافت. در این اعلامیه آمده بود: نظر به علاقه خاصی که دولت انگلستان به تشکیل وطن ملی یهود در فلسطین دارد، برای نیل به این هدف و تسهیل وسایل آن کوشش خواهد کرد.»

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

پس از صدور «اعلامیه بالفور» نیرو‌های نظامی انگلیس در ۹ دسامبر ۱۹۱۷ بیت المقدس را اشغال کردند و تا پاییز ۱۹۱۸ توانستند همه نیرو‌های نظامی عثمانی در فلسطین را مجبور به تسلیم کرده و سراسر سرزمین این کشور را به تصرف خویش درآورند. در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۱۹۲۲ قیومیت انگلستان بر فلسطین رسماً توسط شورای «جامعه ملل» به تصویب رسید.

در پرتو حمایت انگلستان و علیرغم مخالفت اعراب، مهاجرت یهودیان به فلسطین که از چند سال پیش آغاز شده بود سرعت بیشتری پیدا کرد. از سوی دیگر سیاست ضد یهود «هیتلر» باعث شد تعداد مهاجران اروپایی باز هم بیشتر شود.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

 در تاریخ ۲۹ نوامبر ۱۹۴۷ مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه‌ای فلسطین را تقسیم کرد. ۴۳ درصد آن را در اختیار عرب‌ها و ۵۶ درصد آن را در اختیار یهودیان قرار داد. بیت المقدس نیز بین المللی اعلام شد. حال این رژیم اشغالگر که به خیال خود فلسطین را در تملک خود می دانست رویاهای بزرگ‌تری در سر می‌پروراند. 

فلسطین فعلى به سه بخش تقسیم می‌شود:

۱ ـ  سرزمین اشغالى ۱۹۴۸ که یک میلیون و یک‌صد هزار فلسطینى را در خود جاى داده است.

۲ ـ کرانه باخترى که مساحتى بالغ بر ۵۶۵۰ کیلومتر مربع داشته و شهر قدس را در برمی گیرد، جمعیت فلسطینى آن قریب به یک میلیون و پانصدهزار نفر است.

۳ ـ. نوار غزه با مساحتى بیش از ۳۵۰ کیلومتر مربع که جمعیت فلسطینى آن حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر است. نزدیک به شش میلیون فلسطینى نیز پس از اشغال فلسطین به دست صهیونیست‌‏ها آواره شده و در کشورهاى اردن، سوریه و لبنان زندگى می کنند.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

وقتی فلسطین تنها هدف صهیون نبود 

روزگاری «تئودور هرتزل» پدر صهیونیست‌ها گفت «محدوده دولت یهود، از رود نیل تا فرات خواهد بود». همین عبارت نیز از زبان خاخام «فیشرمن» نیز به شکل دیگری ابراز شد: «سرزمین موعود، از رود نیل مصر تا فرات عراق که بخش‌هایی از سوریه و لبنان هم جزو آن خواهد بود، مساحت خواهد داشت». حال با نگاه به بافت حوادث، می‌توان دریافت که حمله به عراق در سال ۲۰۰۳، جنگ شش روزه لبنان در سال ۲۰۰۶، و حمله به لیبی در سال ۲۰۱۱، و جریانات اخیر سوریه، عراق و یمن، در مسیر همین طرح صهیونیست‌ها برای خاورمیانه صورت گرفت.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

طرح «اسرائیل بزرگ‌تر»، به دنبال تضعیف همسایگان عرب از طریق پروژه توسعه‌بخشی سرزمین صهیونیست به کمک آمریکا، عربستان سعودی و ناتو است که در این مسیر، آنها به دنبال افزایش محدوده قدرت و نفوذ و رویارویی با ایران هستند. دیگر نیاز به گفتن ندارد که پروژه اسرائیل بزرگ‌تر دقیقا در راستای اندیشه امپریالیستی آمریکاست. اقدام امروز ترامپ مبنی بر تغییر پایتخت از تل‌آویو به قدس، یعنی خدمت به تحقق طرح اسرائیل بزرگ‌تر، هدفی که شاید بتوان بزرگ‌ترین مانع آن را جمهوری اسلامی ایران دانست.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

رویایی که به کابوس تبدل شد 

امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب هدف آن را حمایت از تمام گروه‌های مقاومت و پرچم داری از اسلام در تمام جهان اعلام کرد و همواره به عنوان راس محور مقاومت از تمام گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت فلسطین به طور کامل حمایت کرد و همین حمایت بود که موجب شد مقاومت بر اسرائیل پیروز شده و بتواند در سال ۲۰۰۲ اسرائیل را از جنوب لبنان بیرون کند و در سال ۲۰۰۶ نیز در لبنان شکست بزرگ تری به آن وارد آورد، به اضافه اینکه توانست از حملات پی در پی اسرائیل به غزه جلوگیری کند.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

از همین رو نیز پیام هایی در این باره گفتند مبنی بر اینکه «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی ‏توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‏ دانم و روزی است که باید ما تمام قوا خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آن‌ها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.» 

جمعه ای که رویای نیل تا فرات را به کابوس بدل کرد

علاوه بر این تهدید امنیتی وجود رژیم صهیونیستی برای غرب آسیا، جامعه اسلامی و ایران از جمله مواردی بود که جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال حیات خود، موضوع فلسطین را دنبال کرده است. به همین خاطر  رژیم صهیونیستی از برتری نظامی ایران هراس دارد، زیرا در این صورت موجودیت خود را در خطر می‌بیند و این برتری عملا تحقق یافته به این معنی است که چنانچه اسرائیل به فکر حمله به ایران افتاده و جرأت این کار را به خود بدهد، تهران قادر است آن را نابود کند.

امام خمینی (ره) همچنین با نام گذاری روز قدس شاید بزرگ ترین حرکت انقلابی را انجام دادند؛ چرا که باعث شد هر ساله خطر وجود اسرائیل برای جهان خواب زده امروز بیشتر احساس شود.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

حضرت امام خمینی ( ره) همچنین با نام گذاری روز قدس بصورت قمری درصدد بودند تا روز قدس را در نزدیکی شب های قدر قرار دهند و  در پیامی که به مناسبت دومین سالگرد اعلام روز قدس در سی ام رمضان سال ۱۴۰۱ قمری صادر می کنند، به این مضمون است که اگر شب قدر شب استغفار از ذنوبی است که در سال مرتکب شده ایم، روز قدس نیز روز استغفار امت از تمامی غفلت هایی است که در طول تاریخ و خصوصا سده های اخیر مرتکب شده؛ اگر شب قدر شب رهایی از بندگی شیطان و سرفرود آوردن در پیشگاه باری تعالی است، روز قدس نیز روز رهایی از بندگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت های عالم و سر فرود آوردن امت اسلامی در پیش روی خدای قهار است؛ اگر شب قدر شب کوتاه کردن دست شیطان از مملکت وجود انسانی است، روز قدس روز کوتاه کردن و بریدن دست جنایتکاران و غاصبانی است که دست بر امت اسلامی و مقدسات آن دراز کرده اند؛ اگر شب قدر شب قیام به صد رکعت نمازی است که ما را از دام شیطان می رهاند، روز قدس روز قیام امت اسلامی برای رها شدن از دامان شیاطین و مستکبران عالم است و اگر شب قدر شب رقم خوردن مقدرات انسانی است، روز قدس نیز روزی است که در آن امت اسلامی مقدرات خویش را با آزادی قدس شریف از چنگال ظالمان تاریخ رقم خواهد زد.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: سال‌ها پیش مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله عربی مطرح بود، اما حضرت امام خمینی (ره) با اعلام روز قدس دکترینی را مطرح کرد که مسئله فلسطین را تحت الشعاع خود قرار داد و توانست به عنوان مسئله اصلی جهان مطرح شود. اکنون یک جنبش مردمی با عنوان پشتیبان مردم فلسطین در جهان شکل گرفته است. حضرت امام (ره) همچنین با اعلام اینکه تفکر و اندیشه اسلامی تنها راه نجات فلسطین است عملا مسئله فلسطین را به یک حرکت اسلامی و جهانی تبدیل کرد و با خط مشی جهاد، مبارزه و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، توانست مسئله صهیونیسم را که به دنبال مظلوم نمایی بود تبدیل به یک رژیم جعلی، نژاد پرست، اشغالگر و فاقد هرگونه مشروعیت کند.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

مجتبی شاکری عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران  هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت نام گذاری روز قدس توسط حضرت امام (ره) گفت: این روز پیامی هم به خود فلسطینی‌ها بود  مبنی بر اینکه اگر می‌خواهند کاری انجام دهند باید از بستر یک حرکت اعتقادی و ارزشی این اقدام را انجام دهند؛ علاوه بر این، برای رژیم صهیونیستی جایی نگذاشت تا بتواند کاری از پیش ببرد و در همین موضوع معامله بزرگ قرن هم تاکنون نتوانسته اقدامی از پیش ببرد.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

رژیم غاصب قدس که روزگاری با ارائه طرح خاورمیانه بزرگ توسط شیمون پرز به دنبال گسترش سلطه‌ اسرائیل بر منطقه‌ خاورمیانه و محاصره‌ ایران بود حال روزگار بدی را سپری می‌کند و شاید بد نباشد که از خود بپرسیم تاثیر روز قدس تا به حال در تضعیف این رژیم چه اثری داشته است.

حسین کنعانی مقدم با اشاره به نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی، گفته است: رژیم صهیونیستی که مدعی تسلط بر نیل تا فرات بود، اکنون از ترس موشک‌های مقاومت در زیر گنبد آهنین خود مخفی شده و نه تنها در تمام ۷ جنگی که در ۷۰ سال گذشته تحمیل کرده، شکست سختی خورده است، بلکه هیچ پیروزی به دست نیاورده و در مسیر فروپاشی و نزول قرار دارد. قوم ستمکار صهیونیستی به زودی از بین می رود، زیرا اکنون در محاصره کامل جنبش مقاومت قرار دارد، لذا  بنا بر گفته مقام معظم رهبری شاید زودتر از این‌ها هم ما شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

بسیاری از کارشناسان، رژیم صهیونیستی را به ویروس کرونایی تشبیه کردند که جهان را در بر گرفته است، بنابراین باید یک جراحی عمیقی انجام شود تا این غده سرطانی از بین برود. شاید شباهت ویروس کرونا با رژیم صهیونیستی این است که  ویروس کرونا منحوس و موزی است  و جان انسان‌ها را می‌گیرد، همانطور که رژیم صهیونیستی با نسل کشی، اشغالگری و جنایت جان انسان ها را می گیرد.

علاوه براین محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته است: گزارشات محرمانه‌ای هم از ارتش  آمریکا به خارج از کشور نشان می‌دهد که آن‌ها هم به این نتیجه رسیده اند که رژیم صهونیستی رو به اضمحلال است؛ در حقیقت شکست‌های پی در پی ژیم صهونیستی در برابر حزب الله و حماس باعث شده که آن نکته اتکای ذهنی شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی در هم فروریزد و باعث شود که احساس ناامنی کرده و بخواهند به کشور‌های اصلی خودشان باز گردند؛ زیرا کسانی که از کشور‌های دیگر مهاجرت کردند تابعیت کشور‌های اصلی خودشان را حفظ کردند و برای برگشتن به کشور خودشان نیاز به ویزا و موافقت آن کشور را هم ندارند، چون تابعیت این کشور‌ها را دارند؛ بنابراین ما شاهد میل به یک مهاجرت معکوس هستیم که اگر این اتفاق بیفتد این رژیم خود به خود مضمحل خواهد شد.

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

حال شاید به خوبی بتوان دریافت که هشدارهای مقام معظم رهبری و امام خمینی درباره خطر غده سرطانی اسرائیل برای اسلام و منطقه چه بوده و چرا مقام معظم رهبری فرموده بودند که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید وعده ای که خداوند مدت ها پیش درباره این قوم ستمکار در قرآن آورده است.

( وَ قَضَینا إِلی بَنی إِسْرائیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی اْلأَرْضِ مَرَّتَینِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبیرًا ، فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیکُمْ عِبادًا لَنا أُولی بَأْسٍ شَدیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْدًا مَفْعُولاً؛ اسراء4/5 ما به بنی اسرائیل در کتاب ( تورات ) اعلام کردیم که دوبار در زمین فساد خواهید کرد و برتری جویی بزرگی خواهید نمود. هنگامی که نخستین وعده فرا رسد، گروهی از بندگان پیکار جوی خود را بر ضد شما بر می انگیزیم ( تا شما را سخت در هم کوبند، حتی برای به دست آوردن مجرمان ) خانه ها را جست وجو می کنند و این وعده ای است قطعی.)

کووید ۱۹۴۸ چه زمانی نابود خواهد شد؟

و قطعا هرگز در وعده خدا خلفی پیش نخواهد آمد زیرا دست خداوند بالاترین دست‌هاست. (وَ قالَتِ الْیهُودُ یدُ اللّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ ایدیهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ یداهُ مَبْسُوطَتانِ؛ مائده/64 .و یهود گفتند: « دست خدا ( با زنجیر ) بسته است». دستهایشان بسته باد! بلکه هر دو دست ( قدرت ) او، گشاده است.)

و حال در جهانی که سال‌هاست در برابر اشک مظلومان سکوت کرده است وعده خداوند درباره این قوم ستمکار به سبب وسیله‌هایش در حال تحقق است؛ تحققی که کم‌تر از ۲۵ سال طول خواهد کشید.

انتهای پیام /

فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر دشمنان الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا اسراییل نه ۲۵ سال اینده بلکه ۵ سال اینده وجود نخواهد داشت
Canada
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
یهودی هایی که از لحاظ مالی در رفاه جزیی هستند
فرار را بر قرار ترجیح داده اند و
به امریکای شمالی و اروپا مهاجرت کرده اند
عاقلان شون فهمیده اند که باید فلیسطین را رها کنند
در این قرن زورگیری در روز روشن
واقعا که
Canada
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
موقعی که بتوانیم توسط رسانه
واقعیت دنیا را به گوش
ازادی خواهان دینا
برسانیم
تا بحال که بهمون اجازه نداده اند
اجازه نداده اند .صدایمان
به گوش کسی رسد
Canada
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
وقتی وجدان ها بیدار شود
وقتی که به منافع خودمان فکر نکنیم
وقتی تحت سیطره استعمار نباشیم
وقتی بهمون اجازه دهند .رسانه داشته باشیم و اجازه شیندن این رسانه را در کشورهای دیگه داشته باشیم
تا بتوانیم با کمک رسانه شیطان واقعی و خبیث را بشناساییم
وقتی که به عاقبت مون که مرگ است .فکر کنیم
و از مظلوم حمایت کنیم .حتی اگر در این دنیا بنفع مان نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ظلم و ستم بزودی نابود میشود قطعا
مرگ بر امریکا و اسرائیل و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
تنها اتحاد میتونه مسلمان ها را از شر اشغال شدن توسط کشورهای غربی نجات بده اما بنظر میاد ما اینجا خودموون کلی جیره خور صهیونیستی داریم دیگه چه برسه به کشورهای عربی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر دشمنان ایران
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ان شا الله زودتر از كوويد٢٠١٩
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۶:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
به زودی اسراییل را به دریا خواهیم انداخت
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله اگر همه امت واحده رسول الله ص یکپارچه و متحد و هماهنگ مقتدرانه و قدرتمندانه و پی در پی شبانه روزی به صورت کرار مجاهدت فی سبیل الله کنند در طی سال با مقاومت اسلامی کنند در تمامی فضاهای مجازی و حقیقی ضربات محلک به پیکره پوشالی عنکبودی این سفاکان کودک کشان صهیونیستی وارد کنند هر فردی به اندازه تواناییهایش در آن صورت بسیار بسیار بسیار زودتر از وعده داده شده رهبر فرزانه و خردمند بصیر رژیم سفاک منحوس خبیث صهیونیستی نابود خواهد شد رهبر فرزانه سقف طول عمر و نابودی این رژیم منحوس را 25 سال اعلام کردند مابقیش بسته به همت امت واحده رسول الله ص و آزاده اندیشان خردمندان بصیر در سر تا سر جهان اسلام و کل جهان دارد با تلاش و کوششها و مجاهدتهای شبانه روزی به زودی زود قدس شریف و کل فلسطین فتح خواهد شد و قدس شریف و فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد و نماز شکرانه را در محراب عشق خداوند جل جلاله پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی می خوانیم و در صحن و سرای مسجد قدس شریف فریاد میزنیم و اشک شوق میریزیم و می گوییم هیهات مناالذله با رمز پیروزی لبیک یا قاسم سلیمانی لبیک یا سردار دلها لبیک یا شهید القدس لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا لبیک یا بقیه الله الاعظم لبیک یا حسین ع راه آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی از کربلا می گذرد یعنی در یک اربعین حسینی ع تمامی دلاور مردان مرد جوانمردان امت واحده رسول الله ص پس از زیارت کربلا متحدانه و با هماهنگی تمامی گروه ها و رزمندگان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و یکپارچه تجهیز کامل ایمنی حفاظت فردی از هر لحاظ برای برخورد با جنگهای میکربی شیمیایی و البسه های ضد گلوله و غیره ... و به سلاح های پیشرفته مجهز و مسلح شوند و با ایمان راسخ حسینی ع و با هماهنگی فرماندهی یکپارچه از خشکی و دریا و آسمان بر سر صهیونیستهای سفاک بریزند و در کوتاه ترین مدت زمانی و با بهترین کیفیت و کمیت نظامی عملیاتی و با کمترین تلفات جانی و مالی و ایمن و مقتدرانه و قدرتمندانه پیروزی باشکوه و با عظمتی را رقم بزنید برای اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم این صهیونیست های بدبخت
گوشت قربانی میان خیلی از دولت ها و سیاست مداران جهان شده اند . قدرتمندانی که سالهاست با دست آویز کردن اسرائیل و صهیونیست ها تو قدرت مانده اند که اگر نبود اسرائیل و صهیونیست ها اصلا به حکومت و قدرت نمی رسیدند .!!!!!!!!!!!!!
مثل ایران و آمریکا و برخی سران کشورهای دیگر.
Germany
ریحون
۱۵:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
مرگت باد اسرائیل....
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۴:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
در زمان دفاع مقدس هيچ كس فكر نميكرد روزى آمريكا خودش صدام را به زير بكشد مطمئن باشىد در قضيه فلسطين هم اتفاقى شبيه اين خواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
به زودی ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
به پیش با قدم‌های محکم تا نابودی ویروس اسرائیل (گووید ۱۹۴۸)
France
رضا
۱۳:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
هیچ وقت
Germany
شادمان
۱۳:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
انشالله 24 سال آینده را نخواهند دید
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ان شاء الله تا آزادی قدس شریف ما به اعتراضاتمان علیه وجود این رژیم جعلی ادامه خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا و اسرائیل بریزید. امام (ره).
جالبه بدونید تئودور هرتزل اصلا یهودی نبوده. اینا اعتقادشون بر اینه که حضرت عیسی (ع) یهودی بوده و روزی ظهور خواهد کرد. در واقع به خیال خودشون دارن زمینه ظهور مسیح رو فراهم میکنن. ولی نمیدونن ما براشون برنامه داریم.
Iran (Islamic Republic of)
Farzaneh
۱۲:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
در واقع نتانیاهو بعد از امضای برجام گفته بود تا ۲۵ سال دیگه ازدست ایران خلاص شدیم ودر امانیم .اقا هم اینو ک شنیدن تو سخنرانیشان گفتن شما ۲۵ سال آینده رو قطعا نخواهید.اگر نتانیاهو زمان کمتری رو می گفت اقا هم زمان کمتری رو تعیین میکرد ..پس زوال این غده ی سرطانی نزدیکتر از اینهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
درود بر روان پاک شهدایی نظیر متوسلیان، طهرانی مقدم،شهدای هسته ای و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و ... که مستقیم یا غیر مستقیم به دست صهیون جاتی به شهادت رسیدند
انشالله روح بزرگشون شاهد آزادی قدس خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۱:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه انگلستان رو که مجوز این شر رو داد . لطفا در باره فرقه بهائیت هم بگید
Iran (Islamic Republic of)
نامی
۱۱:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
البته خود رهبر هم گفتند که مشکل ما با یهود نیست بلکه با تفکر کثیف و نژاد چرست صهیون ها مشکل داریم که منشا ظلم به فلسطینی ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
این همه ظلم قطعا بی جواب نمی مونه ۷۲ سال انسان کشی،پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
عاشق شهادت
۱۰:۴۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
صهیونیسم در تاریخ همیشه مایه نکبت بوده و همواره به دست همه ملت ها تحقیر میشده واسه همین یک نوع عقده درون همه اونها شکل گرفته . حتی اروپایی ها از انها به عنوان موش کثیف اسم می بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
امام در زمانی فرمودند که اسراییل بایک سطل آب هرایرانی از بین میرود که ایرا 25یا30میلیون جمعیت داشت وآنهم عده ای که بااسرائیلبودند وحالا با یک سوم آب سطل از بین میرود کافی است که رهبر فرمان دهد اسرائیل را زیر پاله میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
شهید مطهری فرمودند.
در هر حال ظلم هیچگاه پایدار نیست
فقط انسانها نباید در دوران پایداری ظلم در کنارش قرار داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
یهودی صهیونیسم، شما کی بحق بودید، شما از همان ابتدای بقول خودتون هدایتتون خائن و خونخوار بودید و هستید تا حدی که پیامبران الهی را کشتید. لعنت بر شما پیروان سامری و گوساله پرستان هدایت نشده ابدی لعنت بر شما پیروان کابالا لعنت بر شما بافومت پرستان شیطان صفت و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
انشاالله به زودی شاهد نابودی این قوم پست خواهیم بود لعنت الله علی قوم ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
الحق که در قرآن خوی وحشی این قوم جنایتکار به خوبی تعریف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
این صحبت رهبری که اسرائیل 25 سال آینده رو نمیبینه در اصل یک پیام الهی بود . مطمئن باشید
Germany
آشنا
۱۳:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
برای من سوال است چرا بعضی به این پیام منفی دادند اسرائیل نباشه چی از شما کم میشه , مگر نوکر اسرائیل و جیره خوارش باشند که بعید هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۲۱:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
تو ایران کم یهودی نداریم اینا همه باهم همدستن نوکران اسرائیل حالشون بده
آخرین اخبار