معرفی رسمی گوشی آنر X10 5G با پردازنده Kirin 820

شرکت آنر جدیدترین گوشی خود را با نام X10 5G، پردازنده Kirin 820 و نمایشگر بدون ناچ رونمایی کرد.

معرفی آنر X10 5G با پردازنده Kirin 820به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر از اولین گوشی خود با پشتیبانی از فناوری 5G در خانواده X و با نام X10 5G رونمایی کرد. آنر X10 5G با پردازنده Kirin 820 هوآوی تولید شده است. این پردازنده همان موردی است که روی آنر 30S به کار گرفته شده است. تراشه استفاده شده در X10 5G می‌تواند از دو سیم‌کارت 5G پشتیبانی کند و ارتباط بین دستگاه و دکل‌های این شبکه را برقرار کند.


بیشتر بخوانید: انتشار تصاویر آنر X10 پیش از رونمایی


آنر X10 5G به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MagicUI 3.1.1 ارائه می‌شود و دارای سه مدل حافظه است. اولین مدل این گوشی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل دوم ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرسازی و مدل آخر هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه همچنین دارای شیار حافظه جانبی microSD است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۵۶ گیگابایت به حافظه ذخیره‌سازی دستگاه اضافه کنند.

گوشی جدید آنر، X10 5G یک نمایشگر ۶.۶۳ اینچی از جنس IPS LCD است که رزولوشن آن به +FHD می‌رسد. این نمایشگر دارای نرخ فریم ۹۰ هرتزی و نرخ لمسی ۱۸۰ هرتزی است.

آنر X10 5G روی هم رفته چهار دوربین دارد که یکی از آن‌ها دوربین سلفی است. نمایشگر این دستگاه بدون ناچ است و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سلفی آن دارای مکانیزم بیرون جهنده است. علاوه بر این، پشت دستگاه دوربینی سه‌گانه در نظر گرفته شده که حسگر اصلی آن ۴۰ مگاپیکسل قدرت دارد و در کنار حسگرهای ۸ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. حسگر ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی RYYB است که حساسیت آن را برای عکس‌برداری در نور کم بالا می‌برد. X10 5G همچنین دارای حالت AIS Super Night، نورپردازی پرتره سه بعدی و فیلم‌برداری با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه نیز هست که به این گوشی توانایی تولید فیلم‌های آهسته را نیز می‌دهد.

معرفی آنر X10 5G با پردازنده Kirin 820

دیگر مشخصات برجسته گوشی جدید آنر شامل حسگر اثرانگشت کنار دستگاه، پردازنده گرافیکی توربو و فناوری +Kirin Gaming است که از هوش مصنوعی برای ایجاد تعادل بین عملکرد هنگام بازی و استفاده از انرژی استفاده می‌کند. باتری این دستگاه هوشمند هم ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که با شارژر ۲۲.۵ واتی شارژ می‌شود.

آنر X10 5G قرار است در رنگ‌های آبی یاقوتی، مشکی نیمه‌شب، نقره‌ای تیتانیوم و نارنجی آتشین عرضه شود. مدل پایه این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، با قیمت ۲۷۰ دلار به فروش می‌رسد و با بالا رفتن حافظه آن، ۴۲ دلار به قیمت افزوده می‌شود. این گوشی جدید از ۲۶ می‌ در جهان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.