بلندای شعار مرگ بر آمریکا این بار از فضای مجازی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد و در فضای مجازی این روز را گرامی خواهیم داشت.

 حسین انجم‌شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه امام (ره) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند، گفت: شهید سلیمانی شهید مقاومت و سیدالشهدای مقاومت است که برنامه‌های روز قدس در کرمان تلفیقی از روز قدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا برای حفظ سلامت عموم جامعه، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما نباید از این موضوع غافل شد که مسئله قدس همچنان مسئله اول مسلمانان جهان است.

 انجم شعاع با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین روز قدس دارند و نبود راهپیمایی روز قدس نباید باعث سوءاستفاده دشمن شود،  تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان و کشور برگزار نمی‌شود.

او بیان داشت: مهمترین برنامه روز قدس امسال سخنرانی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در ساعت دوازده روز جمعه مصادف  با روز قدس است که از تمام شبکه‌های تلویزیونی داخلی، بین‌المللی و رادیو پخش می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه چند برنامه‌ استانی نیز برای گرامیداشت روز جهانی قدس در استان کرمان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: نمایشگاه مجازی از خرمشهر تا بیت‌المقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او  با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری با عنوان روز قدس میراث ماندگار در فضای مجازی به ‌صورت استانی در حال  برگزار است، گفت: برای برگزیدگان این جشنواره  جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است. 

 انجم شعاع به  طراحی و رونمایی از مجموعه نمایشگاه پوستر نجم‌المقاومه در ایام روز قدس و  برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان طعم زیتون از کتاب ریاح در استان اشاره و بیان کرد: برگزاری پویش ورزش در خانه تحت عنوان روز جهانی قدس در استان در حال انجام است.

او با اشاره به تولید و ضبط سرودی با عنوان ندای فتح در استان گفت: این سرود در روز جهانی قدس از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تبلیغات محیطی برای روز قدس در کرمان انجام شده و اطلاع‌رسانی لازم برای دیدن سخنرانی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)در روز قدس در حال انجام است، افزود: قطعا رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) در این سخنرانی موارد بسیار مهمی را برای جهان اسلام مطرح می‌کنند.

او با اشاره به اینکه قدس اولین قبله مسلمانان جهان است و مردم فلسطین هم از مسلمان هستند، افزود: از این رو همه مسلمان برای آزادسازی قدس و سرزمین فلسطین تلاش  می کنند.

انجم شعاع با اشاره به دلایل نامگذاری و گرامیداشت این روز بزرگ بیان داشت: باید تلاش کرد تا از ظرفیت جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان برای آزادی قدس و فلسطین استفاده شده و مراقب باشیم تا اهمیت این مسئله فراموش نشود.

او با عنوان اینکه از سال ۵۸ که جمعه ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب(ره)  به نام روز قدس نامگذاری شد همه ساله این روز به همت مسلمان و آزادی‌خواهان جهان گرامی داشته می‌شود و هر سال بر شکوه و عظمت آن هم افزوده شده است، تصریح کرد: مردم جهان نسبت به این مسئله آگاهی و شناخت بیشتری پیدا کرده و پای کار آمدند.

انجم شعاع با اشاره به تاثیری که گرامیداشت روز قدس در جهان گذاشته است، گفت: امروز انسان‌های زیادی در سطح جهان برای آزادی قدس و فلسطین در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند.

او افزود: اکنون که رونمایی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از معامله قرن که نوعی فریب برای درگیر کردن مردم جهان است و سازش بعضی از کشور‌های منطقه و غربی را  با اسرائیل و تهدیدات آمریکا می‌بینیم، روز قدس اهمیت بیشتری پیدا می کند. 

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار