برخورد خودرو با فروشگاه محصولات حجاب در سیدنی

یک خودرو به داخل فروشگاه محصولات حجاب در شهر سیدنی وارد شد و ۱۲ نفر از جمله خود راننده در این حادثه مجروح شدند، اما هنوز شواهدی مبنی بر تروریستی بودن این حادثه در دست نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بنابر اعلام پلیس سیدنی امروز یک خودرو به داخل فروشگاهی که محصولات حجاب می‌فروخت وارد شد و یازده نفر را مجروح کرد.

سخنگوی پلیس ایالتی نیوساوت ولز در این خصوص گفت: «یک خودروی اسپرت به فروشگاهی در غرب سیدنی که محصولات حجاب می‌فروشد وارد شد و ۱۱ نفر را مجروح کرد. راننده خودرو نیز در این حادثه مجروح شده است.»

این سخنگو در ادامه توضیح داد: «اما تا به این لحظه شواهدی در دست نیست که تایید کند این حادثه تروریستی بوده است.» بنا به گفته پلیس، این خودرو ساعت ۱۵:۱۵ به وقت محلی پیش از ورود به این فروشگاه با یک خودروی دیگر که پشت چراغ قرمز ایستاده بود برخورد می‌کند و سپس وارد فروشگاه می‌شود.

در بیانیه پلیس آمده است «مردی که راننده خودرو بود بعلاوه ۱۱ رهگذر دیگر در این حادثه آسیب دیده‌اند. مجروحان در صحنه تصادف مورد مداوا قرار گرفتند. جراحت‌های هیچ کدام از آن‌ها شدید نبود.»

پلیس در گفتگو با رویترز نیز تایید کرد هیچ شاهدی مبنی بر تروریستی بودن حادثه تاکنون نیافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
حجاب الان پرچم اسلام و انقلابه چه تن خانمی باشه و چه فروشگاهش باشه. اینها هم می خوان این پرچمو بندازن. حال توی ایران باشه یا توی خارج. بتونن اون خانومو می زنن نشد به فروشگاش حمله می کنن. تو ایران اینایی که بی حجابی یا بدحجابی می کنند و موهای سرشونو بیرون میذارن یا لباس تنگو چسبون تنشون می کنن یا آرایشو و خودنمایی و بدن نمایی بدونن دارن به دشمن مملکتشون و دین خدمت می کنن. ممکنه البته بعضیا نفهمن دارن این کارا می کنن و همچین قصدیم نداشته باشن اما نتیجه کارشون به نفع دشمنه.
آخرین اخبار