مدیر کل راهداری استان مرکزی خبرداد؛

ثبت نام واردات خودرو‌های سنگین از شنبه سوم خرداد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ثبت نام طرح واردات خودرو‌های سنگین با عمر کمتر از سه سال از شنبه سوم خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ثبت نام طرح واردات خودرو‌های سنگین با عمر کمتر از سه سال از سوم خرداد آغاز می‌شود.

زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: این طرح به منظور جایگزینی خودرو فرسوده سنگین بالای ۲۵ سال انجام می‌شود و ثبت نام از شنبه آغاز می‌شود.

زندی فر افزود: از مزایای این طرح کاهش تعرفه گمرکی واردات خودرو است و متقاضیان برای ثبت نام باید به نشانی اینترنتی (www.rmto.ir) مراجعه کنند.

او اضافه کرد: خودرو وارداتی باید ساخت کشور‌های اروپایی و کره جنوبی که نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور دارند باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از متقاضیان خواست مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند و برای دریافت خبر‌های در این زمینه به منابع رسمی و صدا و سیما مراجعه کنند.

 شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت و همچنین مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده  شامل این طرح می شوند می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدلطیف کریمی علوی
۰۱:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
روش وچگونگی ثبت نام کامیونهای وارداتی