مسدود شدن مناطق گردشگری سلسله

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سلسله گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در ایام تعطیلات عید سعید فطر، ورودی تمامی مناطق گردشگری شهرستان مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سلسله گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در ایام تعطیلات عید سعید فطر، ورودی تمامی مناطق گردشگری شهرستان مسدود می‌شود.

فیروز میرزایی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سلسله و لزوم ممانعت از ایجاد تجمع در مراکز گردشگر پذیر، مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی کهمان، زز، هنام، کاکارضا و بستام با کمک دهیاران و نیروی انتظامی استان به صورت کامل مسدود و از ورود افراد به این مناطق جلوگیری می‌شود.

او عنوان کرد: فعالیت تمامی رستوران‌ها و سفره خانه‌های این شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده، با مالکان این اماکن برخورد قانونی می‌شود.

رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سلسله خاطرنشان کرد: همچنین با مالکان خانه‌ها و باغ ویلا‌هایی که اماکن خود را در مناطق گردشگری دره تنگ، مقصودآباد، هنام و کاکارضا به گردشگران اجاره دهند طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.