مرغداری صنعتی رامهرمز، ۱۸۰ نفر را دست به کار می‌کند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مرغداری صنعتی در رامهرمز با ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر در روز‌های آتی افتتاح می‌شود.

مرغداری صنعتی رامهرمز، واحد تولیدی که ۱۸۰ نفر را دست به کار می‌کندعبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت منویات معظم له، پس از افتتاح اولین طرح بزرگ دامپروری در اردیبهشت امسال در زمینه پرورش صنعتی و توام ۵۰۰ راس گاومیش و پرورش ماهی برای اولین بار در کشور، دومین طرح کلان استان در زمینه مرغ تخمگذار صنعتی افتتاح خواهد شد.

او افزود: یک مرغداری پرورش مرغ‌های تخمگذار صنعتی در شهرستان رامهرمز، همزمان با عید سعید فطر و با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه مرغ به بهره برداری می‌رسد و برای ۱۸۰ نفر شامل؛ ۳۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد می‌کند.

نیرومند با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۲ هکتار و حجم سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال بصورت تمام مکانیزه به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: ظرفیت فعال تولید تخم مرغ در استان در حال حاضر بالغ بر ۸ هزار تن در سال است که با افتتاح این مرغداری، تولید این محصول به ۲ هزار و ۶۰۰ تن در سال خواهد رسید.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان راه اندازی این واحد را عامل افزایش ۳۲ درصدی تولید تخم مرغ صنعتی در استان و بیان کرد: امید است با توجه به پروژه‌های در دست اجرا در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد افتتاح چندین واحد بزرگ دامپروری در نقاط مختلف استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.