حادثه شناور کنارک نیروی دریایی توسط کارشناسان در دست بررسی است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ولایت جاسک گفت: حادثه شناور کنارک نیروی دریایی توسط کارشناسان، مهندسان و سامانه‎های مختلف در دست بررسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار دوم کورش محرابی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ولایت جاسک در جمع خبرنگاران بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان شناور کنارک اظهار داشت: در این حادثه ۱۹ تن به شهادت رسیدند که ۵ نفر از آنان مربوط به استان بوشهر است.

او، تست سامانه‌ها و تجهیزات نوین نیرو‌های مسلح را عامل این حادثه دانست و گفت: با وجود اینکه همه ملاحظه‌های ایمنی مد نظر قرار داشت، اما طبیعت کار به گونه‌ای است که احتمال بروز حوادث دور انتظار نبود و این حادثه ناگوار یکی از حوادث پیش‌بینی نشده بود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ولایت جاسک با تاکید بر بررسی حادثه رخ داده در این شناور خاطرنشان کرد: حادثه شناور کنارک نیروی دریایی توسط کارشناسان، مهندسان و سامانه‎های مختلف در دست بررسی است.

امیر دریادار محرابی با تاکید بر ادامه راه شهیدان بیان کرد: قطره قطره خون این شهیدان که در آب‌های نیلگون سرزمینی ایران به زمین ریخته شد برای اهتزاز پرچم اقتدار و برقراری امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.