۳۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی کرمانشاه انجام شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در استان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: در راستای وظایف نظارتی به چند طریق از واحد‌های صنفی بازرسی شامل بازرسی نوبتی و مشترک انجام می‌شود.

او عنوان کرد: در بازرسی نوبتی بازرسان در سطح شهر به واحد‌های صنفی و اقتصادی مراجعه می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارجاع داده می‌شود.

معاون سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است گفت: در این مدت ۳۰ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهر انجام شده است.

بیگلری با اشاره به اینکه برای ایجاد تعادل در بازار تمهیدات بسیاری اندیشیده شده است افزود: براساس اعلام مرکز آمار استان کرمانشاه جزو پنج استان ارزان کشور است.

بیگلری با اشاره به سامانه ۱۲۴ برای مشاهده قیمت‌ها و گزارش تخلفات در گزینه ثبت شکایات گفت: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۲۴ تخلفات احتمالی را گزارش دهند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار