اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات برگزار شد

جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل و جمعی از فعالان عرصه تبلیغات و چاپ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات گفت: از استفاده ی نظرات حوزه‌های تخصصی فرهنگ و هنر در خصوص ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بعد از تعطیلی دو ماهه تاکید داریم.

او افزود: در زمانی که همه فعالیت‌ها و کسب و کار‌ها متاثر از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، حوزه‌های فرهنگی هنری، قالب فعالیت‌ها را تغییر و در فضای مجازی به کار خود ادامه دادند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر و مسوولین پس از تعطیلی دو ماهه، با توجه به تاثیراتی که این تعطیلی بر ذائقه مردم گذاشته است، تغییر مدل و شیوه برگزاری فعالیت‌ها است، و برگزاری متفاوت رویدادها، به همدلی متخصصان حوزه‌های متنوع فرهنگی و هنری، نیاز دارد.

مروارید بیان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر، بمثابه یک نهاد اجتماعی، در کنار مدافعین سلامت، با ایجاد پویش ها، پیام ها، برگزاری فعالیت‌ها و آموزش‌های مجازی، نشان دادند حافظ سلامت مردم هستند و مرجع‌های فکری مردم در بحران‌ها و چالش‌های ایجاد شده می‌باشند.

او تصریح کرد: همه با همدلی و دست در دست هم، یک جنبش اجتماعی در مقابله و پیشگیری از این بیماری راه انداختند و هنرمندان در کنار کادر درمان، پیشقراولان این جنبش بودند. مردم همان گونه که به پزشکان و متخصصین بهداشت و درمان توجه کردند، به پیام سلامت اصحاب فرهنگ و هنر نیز اهمیت دادند.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.