لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی نماز عید سعید فطر

فرماندار تفت گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت هفت صبح به مدت کمتر از یک ساعت در مساجد و سایر مکان‌های مناسب در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

او افزود: نماز عید سعید فطر از ساعت هفت صبح به مدت کمتر از یک ساعت برگزار و افراد برای حضور در این مراسم باید از ماسک و دستکش استفاده نموده و مهر و سجاده با خود به همراه داشته باشند و از افراد با علائم بیماری، سالمندان و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و کودکان نیز خواسته می‌شود از حضور در این مراسم خودداری کنند.

نوکار ادامه داد: از ممنوعیت پخش نذورات و مواد غذایی در این مراسم خبر داد و بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی پخش نذورات و مواد غذایی در نماز عید فطر ممنوع است.

فرماندار تفت با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور برگزار نمی شود، تصریح کرد: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز قدس در هیچ کجای کشور برگزار نخواهد شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از ساعت دوازده ظهر روز جمعه برای مردم از طریق رسانه ملی در رابطه موضوع قدس شریف صحبت خواهند کرد.

علیرضا نوکار با تقدیر از همکاری مردم شهرستان تفت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ خصوص در برگزاری مراسم شب‌های قدر، گفت: امیدواریم مردم همچنان در ادامه مسیر مبارزه با ویروس کرونا همراه و همگام با مسئولان دستگاه‌های ذیربط بوده و از برگزاری مراسم‌هایی نظیر اجتماعات مذهبی و جشن‌های عروسی خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار