آغاز طرح ضربتی پاکسازی و نظافت عمومی معابر آبادان

معاون خدمات شهری شهردار آبادان به روز شدن سیستم خدمات شهری را نیازمند برنامه‌ریزی، تلاش و زمان نیاز بیان کرد و گفت: طرح ضربتی پاکسازی و نظافت عمومی معابر آبادان آغاز شد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمدحسین عبیات معاون خدمات شهری شهردار آبادان گفت: عملیات ویژه برای جمع‌آوری زباله‌های شهری در سطح مناطق سه گانه شهرداری و لکه‌گیری خیابان‌ها منطقه احمدآباد،۴۰ متری ذوالفقاری، بلوارقدس، ورودی شهر از سمت جاده اهواز و جاده ساحلی آغاز شده است.

او  افزود: در این عملیات شست‌وشو و ضدعفونی جدول‌ها و خیابان‌های اصلی بافت مرکزی آبادان، خیابان‌های امام خمینی(ره)، امیری، منتظری، دبستان، معلم و دهداری به اجرا در خواهد آمد.

معاون خدمات شهری شهردار آبادان گفت: هرس درختان واقع در خیابان های اصلی و مناطق شهری و نخاله برداری از سطح معابر اصلی نقاط مرکزی نیز در دستور کار خدمات شهری مناطق سه گانه شهرداری آبادان قرار گرفته است.

عبیات افزود: اجرای طرح پاکسازی شامل جمع آوری زباله ، تمیزکاری خیابان‌ها، نخاله‌برداری، هرس درختان، لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی برای سه منطقه آبادان شامل احمدآباد و کوی فرهنگیان ، خط وسط ایستگاه یک تا ایستگاه هفت قدس و خیابان‌های شهدای یک تا هفت ذوالفقاری آبادان در نظر گرفته شده است.

او گفت: سازمان مدیریت پسماند نیز نسبت به توزیع کیسه پلاستیکی در نقاط مورد هدف با همکاری نیروهای خدماتی مناطق اقدام می‌کند.

شهرداری آبادان سه منطقه شهرداری دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.