سفیر سوریه در لبنان: بر سر فلسطین معامله نخواهیم کرد

سفیر سوریه در لبنان با تاکید بر اینکه باید در روز قدس، یاد امام خمینی (ره) و شهدای مقاومت را گرامی داشت، اعلام کرد سوریه بر سر فلسطین معامله نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، علی عبدالکریم، سفیر سوریه در لبنان در مصاحبه اختصاصی با این شبکه تلویزیونی اعلام کرد سوریه بر سر فلسطین معامله نخواهد کرد.

سفیر سوریه در لبنان تاکید کرد: «باید در چنین روزی (روز قدس) با قدردانی بزرگ، یاد امام خمینی (ره) و شهدای مقاومت را گرامی داشت.»

روز گذشته نیز شیخ بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه بر آرمان‌های فلسطین و حق دفاع مشروع در برابر صهیونیست‌های اشغالگر تاکید کرد.

مفتی اعظم سوریه اعلام کرد: «برخی کشور‌های عربی می‌کوشند روابط خود با تل آویو را عادی کنند. حقیقت این است که ما در قرنی قرار داریم که نسلی جدید ظهور کرده و با توطئه عادی سازی روابط و معامله قرن مخالف است.»

شیخ بدرالدین حسون تاکید کرد: «ما از فلسطین، خاک آن و قدس آن و کوه‌های آن صرف نظر نخواهیم کرد. صدا‌های رهبران محور مقاومت امروز قلبی واحد برای مسئله قدس بود. به ملت فلسطین در غزه و کرانه می‌گویم ما به همراه شما سرباز مقاومت هستیم.»

پیش از این نیز زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: «این روز، روز مبارکی است که امام خمینی (ره) آن را به عنوان روز جهانی برای قدس و مقابله با دشمن اشغالگر انتخاب کرد.»

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را میراث مبارک امام خمینی (ره) خواند و گفت: «روز قدس بیانگر پایبندی ایران به مسئله فلسطین، جهاد برای آن و عقب نشینی نکردن از آن است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار