استاندار خراسان رضوی:

استکبار ستیزی از اصول بنیادی جمهوری اسلامی است

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی در روز جهانی قدس، جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس در حقیقت روز پاسداشت خون شهدای گلگون کفن و انسان‌های آزادی‌خواهی است که در راه آزادی و استقلال، با تمام توان در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حق مردم مظلوم فلسطین هر روز یک گام به تحقق نزدیک‌تر شود.  

با قرار گرفتن آزادی قدس شریف به عنوان یکی از محوری‌ترین مسائل انقلاب اسلامی و جهان اسلام، همه ملت‌های مسلمان با وحدت و انسجام، یک صدا، تظلم‌خواهی زنان و مردان بی‌دفاع را از شر رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.
 
ملت ایران همواره نشان داده‌اند که استکبار ستیزی یکی از اصول بنیادی و غیرقابل تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و راهی را که سرداران و سربازان جان بر کف جبهه مقامت مانند شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از مردم مظلوم و آزادیخواه در پیش گرفته‌اند، همچنان تداوم خواهند بخشید.
 

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مزین به نام روز جهانی قدس است، بار دیگر ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فلسطینی‌های عزیز عهد می‌بندیم که در کنار همه انسان‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان، تا آخرین قطره خون با لبیک به رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، ندای آزادی قدس شریف را سر دهیم و لحظه‌ای از این آرمان مقدس دست نکشیم.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار