روز قدس؛ روز حیات اسلام و مقاومت/ تاکید بر روش‌های تازه‌ی مبارزه با آلودگی بزرگ جهان

جهاددانشگاهی برای روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهان، سالهاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه‌جو دست و پنجه نرم می‌کند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه‌های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان، آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست‌ها را با طرح‌های ننگینی، چون تغییر پایتختی رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن بیش از پیش آشکار نموده است؛ امروز به جرأت می‌توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه و در کشور‌هایی مثل عراق و سوریه، معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه‌های شوم سلطه‌جویی این رژیم است.

در این شرایط، توجه و اهتمام به تدبیر بی‌نظیر و آینده‌نگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کنار عمل به تاکیدات و توصیه‌های آن امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در قبال مساله فلسطین و قدس شریف، مورد نیاز کشور‌های اسلامی و علاج و راه رهایی از غده سرطانی اسرائیل است.

روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان مرصوص خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید.

روز قدس امسال اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، محدود شده، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی است.

اعضای نهاد جهاددانشگاهی، همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان اسلام و امام (ره) ضمن گرامیداشت شهدای عزیز فلسطینی و جبهه مقاومت در برابر اسرائیل، همبستگی خود را با ملت مظلوم و رنجدیده فلسطین اعلام کرده و در جمعه پیش رو به جمع میلیونی شنوندگان و بینندگان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) می‌پیوندند تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمود‌های معظم له در راه آرمان قدس عزیز به کار گیرند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار