ارتقای خدمات رسانی به شهروندان ۶ منطقه شیراز

از ابتدای خرداد در حوزه مدیریت پسماند در ۶ منطقه شهرداری شیراز خدمات رسانی به شهروندان ارتقاء می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: از ابتدای خرداد، با آغاز قرداد‌های جدید برای انجام امور خدمات شهری درحوزه مدیریت پسماند در شش منطقه ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹، خدمات رسانی به شهروندان در این مناطق ارتقاء می‌یابد.

او افزود: با توجه به اینکه تردد خودرو‌ها یکی از عوامل آلوده کننده هوا در کلانشهر‌ها است، استفاده از تعداد کمتر ماشین آلات و ناوگان خودرویی با کاربری نو به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست در نظر گرفته شده است.

خوشبخت اضافه کرد: یکی دیگر از موارد مهم در قرارداد‌های جدید خدمات شهری در حوزه مدیریت پسماند، تجمیع این قرارداد‌ها است به این معنی که حفظ و نگهداری سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، ساماندهی خاک و پسماند‌های عمرانی و ساختمانی و جمع آوری مواد قابل بازیافت منازل و ایستگاه‌های اطلاع رسانی و تبادل مواد قابل بازیافت در هر کدام از مناطق ذکر شده، توسط پیمانکار همان منطقه انجام می‌شود و علاوه بر آن، کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب مطابق دستور العمل اعلامی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز از جمله اموری است که به این قرارداد‌های جدید اضافه شده است.

خوشبخت در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلاتی که این سازمان در جمع آوری مواد قابل بازیافت معابر شهری با آن مواجه بود، حضور افراد متفرقه، بدون مجوز و زباله گرد در این معابر بود که در قرارداد‌های جدید در مناطق مذکور، این کار به صورت مجزا به پیمانکاران تحت نظر سازمان واگذار شده است که موجب ساماندهی انبار‌ها و افراد غیر مجاز جمع آوری کننده مواد قابل بازیافت می‌شود.

انتهای پیام/ 

بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
آخرین اخبار
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر