معرفی Google Pixel 5 به تاخیر خواهد افتاد

یکی از یوتیوبرها اعلام کرد که علاوه بر تاخیر در عرضه گوشی Google Pixel 4a، معرفی گوشی Google Pixel 5 نیز به تاخیر خواهد افتاد.

معرفی Google Pixel 5 به تاخیر خواهد افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در حال کار روی گوشی‌ها پشتیبانی کننده از شبکه 5G هستند و اخبار مربوط به گوشی‌های 5G به شدت پرطرفدار شده است. گوگل یکی از شرکت‌های آمریکایی قدرتمند است که سیستم عامل اندروید را تولید کرده و چند سالی است که به طور جدی در حال ساخت گوشی‌های هوشمند است. آخرین گوشی این شرکت که قرار بود چندی پیش وارد بازار شود Google Pixel 4a نام داشت، اما عرضه این گوشی به دلیل شیوع ویروس کرونا و برخی اختلالات پیش آمده در شرکت گوگل تا ماه آگوست به تاخیر افتاد؛ در همین راستا یکی از یوتیوبرهای مشهور اعلام کرده است که به احتمال بسیار زیاد معرفی گوشی Google Pixel 5 نیز به تاخیر خواهد افتاد.

نمی‌توان روی این موضوع نظر قطعی داد اما این اتفاق خارج از تصور نیست و هر لحظه باید منتظر انتشار خبر تاخیر در معرفی این گوشی باشیم؛ از طرفی هم شرکت سامسونگ اعلام کرده است که رونمایی از دو گوشی جدید Galaxy Note 20 و Galaxy Fold 2 با تاخیر همراه خواهد بود و به نوعی باید گفت که تاخیر در معرفی گوشی‌های جدید گریبان‌گیر تمامی شرکت‌های سازنده گوشی شده است.

معرفی Google Pixel 5 به تاخیر خواهد افتاد

گوشی‌های پرچمدار شرکت گوگل معمولا در اوایل تا اواسط ماه اکتبر معرفی می‌شدند اما با به تاخیر افتادن عرضه گوشی Pixel 4a، انتظار می‌رود گوگل پرچمدار بعدی خود که Google Pixel 5 نام دارد را تا ماه نوامبر معرفی نکند و به این ترتیب در معرفی گوشی 5G گوگل تاخیر به وجود خواهد آمد.


بیشتر بخوانید: انتشار تصاویر آنر X10 پیش از رونمایی


با این حال هنوز این خبر توسط گوگل تایید یا رد نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی گوگل منتظر ماند، اما در صورتی که این خبر تایید شود باید شاهد کنار رفتن یکی از رقبای اصلی سامسونگ و اپل باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار