روز قدس متفاوت با رویکرد مقابله با طرح معامله قرن

حجت الاسلام و المسلمین فرد آقایی گفت: روز قدس امسال را با رویکرد مقابله با طرح معامله قرن دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان فردآقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های تاریخ انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس است و با توجه به طرح فاصله گذاری هوشمند و همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور، هیچگونه تجمعاتی صورت نمی‌گیرد.

او افزود: مسئولیت روز قدس با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و سازمان تبلیغات نقشی از حیث اجرا در برگزاری اصل این برنامه ندارد. از لحاظ محتواسازی با توجه به اینکه امسال شاهد طرح فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی هستیم، روز جهانی قدس و راهپیمایی که هر سال برگزار می‌شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به شکل متفاوتی برگزار خواهد شد.

فردآقایی بیان داشت: عمده فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی، شبکه‌ها و ظرفیت‌های مردمی آن در فضای مجازی شکل خواهد گرفت همچنین شبکه عظیم هیئات مذهبی، تبلیغی و خواهران مبلغ در سراسر استان، گروه‌های مختلف مردمی، همگی فعالیت‌های خود را در حوزه فضای مجازی در این زمینه دو چندان کرده است.

او در ادامه گفت: با ارسال محتوا‌های اثرگذار در خصوص روز جهانی قدس و تبیین آنچه که در جهان اسلام در حال وقوع است همچنین با توجه به طرح معامله قرن که از سوی دشمنان اسلام مطرح شده، عمده وظیفه اداره کل تبلیغات اسلامی فرهنگ سازی و بیان نکات مهم در خصوص معامله قرن خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین در پایان تصریح کرد: مردم برای به نمایش گذاشتن خشم خود نسبت به رژیم صهیونیست و با توجه به شیوع ویروس کرونا حمایت خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند و امسال، روز قدس را با رویکرد مقابله با طرح معامله قرن دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
روز قدس را گرامی میداریم