روز قدس تدبیری تاریخی برای مقابله با تروریسم است

روز قدس تدبیر تاریخی و ازلی برای مقابله با رژیمی غاصب و ستمگر برآمده از دل تروریسم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وقتی از رژیم اشغالگر قدس صحبت می‌شود در واقع از رژیم نژادپرستی سخن به میان می‌آید که عنصر وجودیش از ترور و تروریسم تشکیل شده و در کارنامه سیاه و پلید آن قتل عام و کشتار هزار انسان بیگناه به چشم می‌خورد.

او با اشاره به تدبیر معمار کبیر انقلاب در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس، اضافه کرد: مخالفت ما با این رژیم ابعاد به مراتب بزرگتر و قابل دفاع تری از مسائل پیش پا افتاده و سطحی که دشمنان روز قدس مطرح می‌کنند، دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: همان گونه که بار‌ها عنوان شده روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این امر مهم بی‌شک با جهاد و مقاومت تحقق پیدا می‌کند.

خوش اقبال با اشاره به سخنان حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی افزود: همان گونه که از رسانه‌های مختلف به سمع و نظر مردم فهیم و بردبار ایران اسلامی رسید مراسم روز قدس امسال با شرایط خاص و در مناطق سفید که نماز جمعه اقامه می‌شود، برگزار و مردم این مناطق ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

او تاکید کرد: در دیگر شهر‌ها نظیر سنندج و برخی دیگر از شهر‌های استان کردستان نیز که شرایط برای حضور میدانی مردم و دوستداران انقلاب به دلیل عدم پایداری محیطی در مقابله با ویروس کرونا آماده نیست، مردم از طرق مختلف مانند حضور در فضا‌های مجازی و رسانه‌ای با اعلام حمایت همه جانبه خود، این روز بزرگ را گرامی خواهند داشت.

خوش اقبال ضمن قدردانی از مردم فهیم کردستان در همراهی مسوولان و کادر درمانی و پزشکی در مقابله با کرونا یادآور شد: مردم قهرمان و بادرایت کردستان در مقابله اجتماعی و فردی با این ویروس که تمام جهان را به نوعی درگیر خودش کرده بار دیگر نشان دادند در ابعاد گوناگون اجتماعی از تیزهوشی بسیار بالایی برخوردار هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری مراسم روز قدس در این استان اعلام کرده است: پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد.

این ویژه برنامه عبارت است از سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان (۲ خرداد ۱۳۹۹ ـ مصادف با ۲۲ می ۲۰۲۰ میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشاب، ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.