نماینده منتخب شازند در مجلس شورای اسلامی:

روح ارزشمند علمدار روز قدس در دل روز قدس امسال جاری است

احمدی‌ بیغش،نماینده مردم شهرستان شازند درمورد اهمیت روز قدس امسال گفت.

روح ارزشمند علمدار روز قدس در دل روز قدس امسال جاری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی‌ بیغش،نماینده مردم شهرستان شازند درباره روز قدس اظهار داشت: با آنکه سال جاری بنا به برخی دلایل راهپیمایی روز قدس وجود ندارد اما باید روز قدس سال جاری را به ویژه‌تری داشته باشیم زیرا علمدار روز قدس یعنی حاج قاسم سلیمانی علی‌الظاهر پیش ما نیست ولی روح ارزشمند و باغیرتش بین همه مسلمین و آزادگان جهان وجود دارد.

وی افزود: امسال بخش اعظمی از آزادگان جهان که شاید برخی از آنها در راهپیمایی روز قدس سال‌های گذشته حضور پررنگی نداشتند اما سال جاری به یاد و نام حاج قاسم سلیمانی فریادهای مرگ بر اسرائیل را طور دیگری بر زبانشان جاری خواهند کرد.

منتخب مردم شازند در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید به یاد شهدای روز قدس و شهدایی که به دست پلیدترین افراد جهان یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند را گرامی بداریم. ضمن اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا که یک ویروس مهلک مانند صهیونیست‌هاست کاری خواهیم کرد که جمعه‌های متوالی روز قدس باشد. 

احمدی‌ بیغش خاطرنشان کرد: شاید روز قدس سال جاری به ظاهر نتوانسته باشیم در شهرها و روستاها راهپیمایی متمرکز و انبوه برگزار کنیم اما قطعا کاری خواهیم کرد که صهیونیست‌ها هر جمعه تنشان بلرزد.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از ابزار فضای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری و گفتاری مظلومیت مردم فلسطین را به گوش تمام جهانیان برسانیم، گفت: این در حالی است که بخش اعظمی از این رسالت بر دوش ایرانیان است. 

منتخب مردم شازند در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان در سال جاری مسئولیت مضاعفی دارد چرا که وزارت خارجه باید فعالیتش را دوچندان کند و مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مسئولین دنیا برساند.همچنین وظیفه صدا و سیما هم نسبت به سال‌های گذشته چند ده برابر شده است چرا که ویروس کرونا توانسته راهپیمایی روز قدس را تحت الشعاع قرار دهد اما حمایت مردم ایران باید از طریق ابزارهای در اختیار صدا و سیما به سراسر گیتی رسانده شود.

احمدی‌بی‌غش گفت: باید با استفاده از تمام ابزارهای در اختیارمان کودک کشی صهیونیست‌ها را به دنیا بگوییم و اعلام کنیم که چقدر این رژیم پلید،  منحوس است.

وی افزود: مردم مظلوم و مستحق فلسطین و آزادگان جهان چشمشان به حرکت و اقدامات جمهوری اسلامی ایران است.چرا که آنها می‌دانند تنها حکومتی که در کره زمین در طول این 40 سال حامی‌شان بود و بدون هیچ توقعی از آنها حمایت کرده جمهوری اسلامی بوده است و حکومت ایران توانسته جانی بودن صهیونیست‌ها را به دنیا اعلام کند.

انتهای پیام/الف

برچسب ها: سیاسی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.