پیام‌های دریافتی در دوم خرداد؛

از شهریه نجومی یک مدرسه در خیابان دولت تا کمبود انسولین در داروخانه‌ها

پیام‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


 

بنده و همکاران کارکنان بیمارستان فیروزآبادی هستیم که در زمان بیماری کرونا تمام توان خودمون را جهت بهبود هموطنان بکار بردیم متاسفانه امروز متوجه شدیم که ما‌ها شرکتی هستیم به یک شرکت بسیار نامناسب تبدیل وضعیت شدیم این است نشان تشکر وزارت بهداشت جالب انجاست در زمان کرونا به ما نامه خطاب شد که وزیر دستور تبدیل وضعیت شمارا صادر کرد و امروز متوجه شدیم که خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند.



شهریه نجومی مدرسه راه شایستگان

این مدرسه واقع در منطقه سه در خیابان دولت برای مقطع دوازدهم قرار است از والدین ۴۲ میلیون تومان بگیرد.


 

کمبود انسولین

 به علت کمبود انسولین در داروخانه‌ها بیماران دیابتی مجبور شده‌اند در سطح شهر به دنبال این دارو باشند و یک بازار سیاه به وجود آمده است و این در شرایطی هست که بیماری کرونا در کمین این بیماران است. لطفا رسیدگی کنید و این حداقل خواسته این بیماران است.


 

مسئله استخدام نکردن فارغ‌التحصیلان پیام نور را در سپاه و ... پیگیری کنید. از فرمانده کل و رئیس ستاد کل سؤال کنید.



مشکلات رانندگان تاکسی شهر قم


لطفاا مشکلات رانندگان تاکسی قم را با سازمان تاکسیرانی که اصلاً به فکر رانندگان نیست را به گوش کسی برسانید تا شاید فریادرسی برسد.
در اسفندماه و در اوج شیوع کرونا ویروس سازمان به رانندگان پیام داده که جهت پیشگیری از شیوع بیماری به سازمان مراجعه نکنید، اما الآن کسانی که جهت تمدید پروانه خود به سازمان مراجعه می‌کنند علاوه بر جریمه تأخیر مبلغ خدمات سال گذشته را به نرخ سال جدید از آن‌ها مطالبه می‌کنند.
هزینه خدمات سال گذشته ماهیانه ۱۵۰۰۰ تومان بوده امسال ۲۰۰۰۰ تومان شده درحالی‌که هنوز کرایه ما افزایش نیافته لازم به ذکر است که ایشان هیچ خدماتی به رانندگان نمی‌دهند وقتی گوشت توزیع می‌شد پس از اتمام گوشت باخبر می‌شدیم وام دومیلیونی ثبت‌نام کردند پس پایان مهلت فهمیدیم شخصی خیر مبلغی جهت کمک به رانندگان اختصاص داد بازهم معلوم نشد به چه کسی رسید. بنده از طرف رانندگان تاکسی بیسیم خطی و گردشی از شما خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


 

معوقات حقوق کارگران کارخانه آساک دوچرخ قوچان

با سلام و تشکر از پیگیری شما خبرنگاران عزیز
پس از انتشار متن شما و خواندن آن متوجه خیلی از دروغ‌ها شدیم. اول تعداد کارگران مشغول به کار ۶۰ نفر است نه ۱۳۰ نفر. دوم بسته‌های که به کارگران جهت کمک داده‌شده از طریق سپاه بوده نه کارخانه. سوم واریزی حقوق ۴۰۰ تومان بوده از ۷ ماه حقوق عقب‌افتاده نه یک برج. همچنین بیمه ما به‌روز نیست تا برج یازده ۹۸ واریزشده. لطفا جهت اطلاعات دقیق از کارگران اخراج شده مصاحبه شود، چون مسئول کارخانه  بعد از شکایات ما تمام کارگران را تهدید کرده است. تعدادی از ما قرار بود در کارخانه‌های دیگر قوچان مشغول به کار شویم، ولی این آقا مانع استخدام ما درکاخانه‌های دیگر شده و به همه رسانه‌ها و مسئولان مربوطه فقط دروغ می‌گوید. خواهش می‌کنم بیشتر پیگیری کنید. با خودمان مصاحبه شود یا همه کارگران اخراجی به همراه مسئولان در یک جلسه جمع شوند تا تکلیف همه روشن شود. متشکریم از شما که پیگیری می‌کنید. جمعی از کارگران اخراجی



پیگیری حق مسکن کارگران

نارضایتی کارگران در مورد افزایش حقوق کارگران که بجایی نرسید و قرار شد در مورد حق مسکن یک افزایش جدی داده شود. ولی خردادماه هم رسید هنوز هیچ خبری نیست. عاجزانه تقاضا دارم پیگیری کنید.


 

افزایش سرسام‌آور حق بیمه تامین اجتماعی اختیاری

لطف کنید پیگیری کنید که چرا هرماه تامین اجتماعی هرماه حق بیمه اختیاری رو افزایش میان، هم فروردین‌ماه افزایش پیداکرده و هم برای خردادماه. چه خبره آخه؟



ظلم به حقوق کارگران و توهین به انسانیت در یک شرکت خصوصی در اهواز

صاحب شرکت صنایع پلاستیک خوزستان در یک اقدام غیرانسانی جای سگ را با حراست نگهبانی عوض کرد یکی از سگ‌های شرکت مریض شده و صاحب شرکت برای جریمه نگهبانان سگ را در اتاق نگهبانی گذاشته و نگهبانان با زبان روزه در گرما کار می‌کنند.

آدرس شرکت کیلومتر ۱۷ جاده اهواز مسجدسلیمان کارخانه ۲ شرکت صنایع پلاستیک خوزستان.



صدمه به نوزاد در حال زایمان

با سلام و خسته نباشید، در مورخه ۹۹/۲/۳۱ همسرم در بیمارستان مهر شهرستان ملایر زایمان طبیعی داشتند که پرستار‌ها از دستگاه برای زایمان استفاده کردند، اما به دلیل سهل‌انگاری و یا شاید عدم تخصص پرستاران استفاده از این وسیله باعث صدمه به نوزاد شده. من توی شهرستان ملایر هر کاری کردم صدام به‌جایی نرسید و کسی پاسخگوی من نشد. من فقط خواستم اینکه چرا وقتی پرستار‌ها می‌دانستند که استفاده از این وسیله به نوزاد آسیب میزند با این‌ حال بازهم به کارشان ادامه دادن و با سزارین بچه رو به دنیا نیاوردن. لطفا رسیدگی کنید، چون این مشکل میتونه برای بقیه نوزاد‌ها هم به وجود بیاد. اگر رسیدگی کنید حداقل سلامتی بقیه نوزاد‌ها درخطر نیست.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار