ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قدس محور وحدت جهان اسلام است/ عامل اصلی مشکلات جهان اسلام، اسرائیل و صهیونیست ها هستند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اتفاق نظری که جهان اسلام بر سر موضوع حقوق فلسطین دارد؛ بسیار ارزشمند است.

قدس محور وحدت جهان اسلام است/ عامل اصلی مشکلات جهان اسلام، اسرائیل و صهیونیست ها هستندحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اثرگذاری راهپیمایی حضوری در جامعه و افکار عمومی جهان بیشتر از روش های دیگر است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه امسال راهپیمایی برگزار نمی شود؛ به نظر بنده اگر در فضای مجازی یک حرکت وسیع و گسترده انجام شود؛ می توانیم هجمه ای علیه اسرائیل داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: طبیعتاً عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس را می توان از طرق مختلفی جبران کرد و همچنین اولین سالی است که مقام معظم رهبری در چنین روزی سخنرانی مستقیم با مردم دارند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ترقی تصریح کرد: مسئله قدس محور وحدت جهان اسلام است و اتفاق نظری که جهان اسلام بر سر موضوع حقوق فلسطین دارد؛ بسیار ارزشمند است.

او گفت: عامل اصلی مشکلات جهان اسلام، اسرائیل و صهیونیست ها هستند و جنگ با آنها می تواند مبنای سیاسی و ایدئولوژیک داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: هر اقدامی علیه اسرائیل بر آینده و اقتدار نظام اسلامی تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار