خاطره جالب پرویز پرستویی از تماشای فیلم «بادیگارد» توسط سردار سلیمانی

حجت الاسلام محمد زائری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، ویدئوی را از صحبت‌های پرویز پرستویی درباره لحظات دیدنی تماشای فیلم «ّبادیگارد» با سردار سلیمانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد زائری، در یکی از قسمت‌های ویژه برنامه «باغ رمضان» میزبان پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود و با او درباره ایفای نقش‌هایش در فیلم‌هایی چون «لیلی با من است» و «بادیگارد» صحبت کرد. زائری در بخشی از این برنامه از شباهت نقش «حیدر ذبیحی» با سردار حاج قاسم سلیمانی جویا شد که پرستویی در پاسخ به روزی اشاره کرد که همراه با سردار سلیمانی به تماشای فیلم سینمایی «بادیگارد» نشستند. 

پرستویی به خاطره‌ای جالب از لحظات مشاهده فیلم «بادیگارد» اشاره کرد و گفت: وقتی از راهروی سینما عبور می‌کردیم، زمانی که حاج قاسم، تصویر حیدر ذبیحی را دید، لبخندی زد و گفت: «عه، من هستم که ... !»؛ درواقع تعمدی در شباهت نقش حیدر با حاج قاسم نبود، ولی اینگونه برداشت شد و برای فیلم رقم خورد.

شما در ادامه می‌توانید ویدئوی کامل این خاطره گویی  از لحظات مشاهده فیلم «بادیگارد» توسط حاج قاسم سلیمانی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار