شناسایی ۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت :با اضافه شده ۴ مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به ۶۲۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: از ۱۴۱ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ چهار مورد مثبت گزارش شده است.

پرویز یزدان پناه افزود:یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که هر چهار نفر از این افراد با خوشه‌های قبلی در تماس بودند.

او اضافه کرد: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به ۶۲۴ بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم در تعطیلات پیش رو از مسافرت رفتن خودداری کرده و به حفظ سلامت خود و جامعه کمک کنند.

یزدانپناه با بیان اینکه طرح غربالگری سلامت با شناسایی افراد مبتلا نقش مهمی برای قطع زنجیره انتقال کرونا دارد، از مردم استان خواست در صورت داشتن علائم، حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم استان خواست که با در خانه ماندن و پرهیز از تردد و خروج‌های غیرضروری از منزل، به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کنند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.