مازندران همچنان در وضعیت زرد و قرمز؛

مبتلایان به کرونا در مازندران ۱۴ نفر بیشتر از دیروز

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مازندران همچنان جزو استان‌های زرد و قرمز کشور از لحاظ شیوع کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا طی۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۵۴ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲۷۴ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: مازندران جزو استان‌های زرد و قرمز از لحاظ شیوع کرونا است و با توجه به تعطیلات پیش رو مسافران از سفر به این استان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: آیا مازندران دوباره طغیان کرونا را تجربه می‌کند؟

موسوی از مردم استان نیز خواست برای کمتر شدن تعداد بیماران کرونایی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بستری ۱۲ بیمار جدید در دانشگاه علوم پزشکی بابل

همچنین  جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۱۲بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۳ بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت مرخص شدند و درمان را در قرنطینه خانگی ادامه خواهند داد.

او افزود: ۶۶ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۱۸بیمار باعلائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های بابل تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

با احتساب آمار‌های ارائه شده توسط دو دانشگاه علوم پزشکی ۷۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند و تعداد مبتلایان به کرونا در استان به ۳۴۰ بیمار رسیده که ۱۴ نفر بیشتر از دیروز است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
و احتمالا با این وضعیت مسافرت ها ، تعداد مبتلایان هر روز بیشتر از دیروز
آخرین اخبار