رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط خود به سر می برد

رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط خود به سر می برد به همین خاطر تمام توان خود و حامیانش از استکبار جهانی به رهبری امریکا و حکام مرتجع منطقه را برای عادی سازی روابط و توطئه علیه جهان اسلام به کار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سپاه صالحب الزمان ( عج) استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (اسرا/۱)
بیش از هفتاد سال از اشغال فلسطین این پاره تن اسلام می‌گذرد، امروز جهان اسلام به جز حکام خود فروخته مرتجع منطقه بیش از هر زمان دیگری دریافته که مقاومت تنها راه نجات ملت و کشور فلسطین است.

امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود از همان آغاز نهضت خطر اسرائیل را برای مسلمانان گوشزد نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس این راهبرد را جهانی ساخت طوری که تمام ملت‌های حق پرست و آزاده جهان را همراه خود نمود.

استکبار جهانی امروز پس از شکست فتنه داعش و تروریسم تکفیری که امنیت سازی برای اسرائیل را دنبال می‌کرد به دنبال طرح‌های از پیش شکست خورده برای حفظ امنیت اسرائیل است که معادله‌ای معکوس را به همراه خواهد داشت و زوال اسرائیل را در پی خواهد داشت و ان شاء الله به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در کمتر از بیست پنج سال، اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط خود به سر می‌برد به همین خاطر تمام توان خود و حامیانش از استکبار جهانی به رهبری امریکا و حکام مرتجع منطقه را برای عادی سازی روابط و توطئه علیه جهان اسلام به کار گرفته غافل از اینکه ننگ این معامله تا ابد بر پیشانی طراحان و آن خواهد بود و گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون در جای جای جهان اسلام ریشه دوانیده و تا برچیده شدن بساط اشغالگران و تشکیل دولت فلسطینی از طریق همه پرسی پیش می‌رود.

روزقدس امسال از آن جهت اهمیت دارد که شهادت چهره بین المللی مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خون تازه در رگ‌های جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه دمیده و تقارن آن با سالروز علمیات پیروزمندانه الی بیت المقدس در دفاع مقدس و فتح خرمشهر این نوید را می‌دهد که خون حاج قاسم و یارانش کلید فتح قدس و آزادی قبله اول مسلمین خواهد بود.

امسال روز قدس را در شرایطی گرامی میداریم ویروس منحوس کرونا مانع شده که مستضعفین جهان با اجتماعات خود برائت و خشم خود را برسر رژیم نامشروع و جعلی صهیونستی فریاد بزنند، اما قلب مسلمانان و آزادگان جهان آکنده از اندوه وخشم از این همه ظلم و کودک کشی این رژیم، امریکا و حامیان مرتجع منطقه‌ای آن است و بر این تاکید دارد که فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام است و هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.
سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن تجدید میثاق با آرمان امام راحل (ره) در مبارزه با رژیم صهیونیستی، در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور استان اصفهان گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله) می‌سپارد به امید روزی که به امامت ایشان در قدس شریف نماز بخوانیم و پیروزی مقاومت و نابودی غده سرطانی اسرائیل را در قدس شریف جشن بگیریم.
أَلَا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.