مسدود شدن پل حمیدآباد دزفول در ایام عید فطر

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از مسدود شدن پل حمیدآباد این شهرستان در ادامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری شهرستان شوش، مقرر شده از شنبه ۳ خردادماه تا دوشنبه ۵ خردادماه که با ایام تعطیلات عید سعید فطر مصادف است، پل حمیدآباد در جاده دزفول-شوش مسدود و از تردد‌های غیرضروری جلوگیری شود.

او با بیان اینکه علاوه بر این، همه ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌های اقماری دزفول به جز یک ورودی بسته می‌شود افزود: همه مبادی با همکاری نیرو‌های بسیج و انتظامی کنترل خواهند شد.

بن عباس اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در ایام تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی بیشتری در سطح شهر دزفول اعمال و ایست‌های بازرسی ایجاد خواهد شد تا همانند روز طبیعت شاهد کاهش تردد‌های غیرضروری در این شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور کالا‌های ترانزیتی و فصل برداشت و به تبع آن صادرات محصولات، امکان بسته شدن سایر راه‌های ورودی شهرستان وجود ندارد و از همه مردم استان خوزستان تقاضا می‌شود در این شرایط به شهرستان دزفول سفر نکنند.

این مقام مسئول ادامه داد: باغ ویلا‌های شهرستان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شوند و از مردم این انتظار می‌رود که با اهتمام بیشتر نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام قرنطینه خانگی کمک کنند تا سریع‌تر زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

او با بیان اینکه در این مدت همچنان اصناف غیرضروری که ملزم به تعطیلی هستند و بازرسی صورت می‌گیرد و در صورت فعالیت پلمب خواهند شد، تاکید کرد: از مردم شهرستان تقاضا می‌شود به صورت جدی از برگزاری مراسم‌های عزاداری و عروسی خودداری کنند و در صورت مشاهده برگزاری هرگونه مراسم، توسط دستگاه قضائی با بانیان این مجالس برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار