بازگشت دروازه بان ایرانی باشگاه فوتسال رکورد به باکو

دروازه‌بان تبریزی که از سال گذشته در باشگاه ورزشی فوتسال «رکورد» باکو بازی می‌کند، برای ادامه فعالیت‌های ورزشی خود به جمهوری آذربایجان بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خادم دروازه‌بان تبریزی گفت: سه ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته ام در باکو سنگربانی کنم، اما در تبریز خود را آماده نگه داشته ام.

اوافزود: مصمم هستم با تمرینات فشرده، خود را برای بازی‌های حساس آینده آماده نگه دارم.

او اظهار کرد: از نیم فصل جاری لیگ باکو (دی ماه ۹۸) به این باشگاه فوتسال پیوستم؛ بازی‌های لیگ باکو از سه ماه پیش به دلیل شیوع کرونا متوقف شده، اما پیش بینی می‌شود یک ماه دیگر این بازی‌ها دوباره از سر گرفته شود.

این دروازه بان جوان تبریزی افزود: تیم فوتسال «رکورد» باکو در رده پنچم لیگ ۱۰ تیمی جمهوری آذربایجان قرار دارد و تلاش می‌کنیم از رده میانی به رده‌های بالا جدول صعود کنیم.

علی خادم، متولد سال ۱۳۶۸ تبریز بوده و مدت ۴ سال در لیگ حرفه‌ای باکو و در تیم‌های فوتبال یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه‌ای سنگربانی این تیم‌ها را بر عهده داشته است؛ در فوتبال جمهوری آذربایجان امکان جا به جایی و انتقال در تیم‌های فوتبال و فوتسال وجود دارد.

خادم همچنین به عنوان لژیونر ایرانی در مقام مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.

او که سابقه حضور در تیم‌های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد، مورد توجه مدیران باشگاه‌های جمهوری آذربایجان قرار گرفت؛ او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسید، اما اکنون در تیم فوتسال رکورد باکو بازی سنگربان است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار