بازگشایی اماکن ورزشی کردستان بعد از عید فطر

اماکن ورزشی کردستان بعد از عید فطر و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز بکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اغلب اماکن ورزشی که حدود سه ماه است به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند، پس از عید فطر به تدریج بازگشایی می‌شوند.

او اضافه کرد: این بازگشایی شامل اماکن ورزشی در همه شهر‌های استان اعم از وضعیت سفید و زرد از لحاظ شیوع کرونا خواهد بود و محدودیتی برای فعالیت آنان در مناطق کم‌خطر یا پرخطر وجود ندارد، اما رعایت موارد بهداشتی الزامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: حدود هشت برنامه پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان قرار گرفته است که اماکن ورزشی دولتی و خصوصی باید فرم‌های مربوط به آن را پر کرده و مطابق با آن فعالیت کنند.

جولایی با بیان اینکه برخی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خصوصی پیش از این فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تاکید کرد: تمام اماکن ورزشی موظف هستند پروتکل‌ها و هشدار‌های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.

۳۶۴ هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل ۳۴ هیات استانی و ۳۳۰ هیات شهرستانی است و ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.