عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های همدان درحال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شریانی استان خبر داد.

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های همدان اجرا شدمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه  طرح جهادی لکه گیری و روکش راه‌های شریانی همزمان با سراسر کشور؛ در استان همدان هم در حال اجرا است، گفت: این اقدام به منظور افزایش ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی و رضایت مندی کاربران جاده‌ای در حال انجام است.

او افزود: این طرح به شکل جهادی و ضرب الاجل با استفاده از توان نیرو‌های راهداری استان در قالب ۱۸ اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است.

پناهنده ادامه داد: جاده های همدان- کرمانشاه، همدان- ملایر، همدان-تهران، ملایر- بروجرد، ملایر - اراک، تویسرکان - خیرآباد و جوکار- تویسرکان از جمله محور‌های شریانی استان است که عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت، درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت آن در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه از مهم‌ترین رویکرد‌های این مجموعه است، یادآور شد: امیدواریم با انجام این اقدامات علاوه بر رفاه حال مسافران، شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان نیز باشیم.

پناهنده بیان داشت: موضوع ارتقاء ایمنی راه‌ها امری مستمر است و پایانی ندارد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار