آغاز نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری

نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و صدور مجوز واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت در خردادماه سال جاری انجام می‌شود.

حیدری رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:  به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و بر اساس ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه کشور  از امروز متقاضیان ورود خودرو‌های باری سنگین تا سه سال ساخت  می توانند به آدرس اینترنتی (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان مراجعه و  ثبت نام شان را انجام دهند.

او با اشاره به اینکه  واردات هر یک دستگاه کامیون منوط به اسقاط حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از ۲۵ سال گذشته باشد و ظرفیت آن می‌تواند حداکثر ۳ تن کمتر از ظرفیت کامیون وارداتی باشد افزود: در این مرحله ظرفیت کامیون اسقاطی مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه حداقل ۱۵ تن است.


بیشتر بخوانید:مناسب سازی وضعیت راه های نهبندان در اولویت برنامه ها


حیدری ادامه داد: کامیون مورد اسقاط باید فعال در بخش حمل و نقل عمومی ودارای معاینه فنی معتبر در زمان اسقاط باشد و به ازای اسقاط کامیون پس از تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سود بازرگانی کامیون وارداتی ۲۵ درصد توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران کاهش می‌یابد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار