بازگشایی اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌های دارای مجوز در کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازگشایی اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌های دارای مجوز کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بابیان اینکه بازگشایی این امکان براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان انجام گرفته، گفت : درحال حاضر همه مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌های دارای مجوز فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و می‌توانند پذیرش مسافر داشته باشند.

او گفت : بازگشایی این مراکز اقامتی با لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و در این راستا بازدید‌های مکرری نیز از آن‌ها خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بااشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و افزایش آمار مسافرت‌ها در کشور، افزود: طبق رصدی که طی یکی دو روز اخیر در استان داشته‌ایم، با حجمی از ورود مسافرین به کرمانشاه در این مدت مواجه شده‌ایم.

او ادامه داد: از آنجایی که هنوز بیماری کرونا فروکش نکرده، درتلاشیم تا بتوانیم مسافرین ورودی به استان را ساماندهی کنیم، بگونه‌ای که در بحث شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا مشکلی ایجاد نشود.

قادری افزود: هرچند مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌ها در این روز‌ها پذیرش مسافر خواهند داشت، اما همه نیرو‌های خود را بکارگرفته ایم تا بصورت مستمر و روزانه از آن‌ها بازرسی صورت گیرد تا تخلفی در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها نداشته باشیم.

او از احتمال بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی استان هم بعد از عید سعید فطر خبرداد و گفت: باتوجه به رایزنی‌های انجام گرفته در وزارتخانه به احتمال بسیار پس از تعطیلات عید فطر شاهد بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی در استان‌های مختلف کشور و از جمله کرمانشاه خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار