فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود

فتح خرمشهر فقط فتح آب‌وخاک نیست، بلکه این فتح بزرگ، مظهر قوی شدن، خودباوری ملی و ظهور و بروز تفکر، انگیزه و استعداد جوانان مکتب اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری، امام جمعه طبس در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر گفت: دشمن خوزستان را به نام الاهواز و به عنوان یکی از استان‌های خود تغییر نام داده بود.

او افزود: فتح خرمشهر معادله‌ای جدید برای ما در مقابل دشمن ایجاد کرده بود و این فتح به گونه‌ای بود که ژنرال‌های جهان فکر آن را هم نمی‌کردند.

امام جمعه طبس ادامه داد: امام قبل از اظهار نظر فرماندهان این فتح به صحنه آمد و گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این حرف پشتوانه‌ای شد برای رزمندگان که خدا پشتیبان ماست و از طرفی این حرف یعنی غرور نباید ما را بگیرد.


بیشتر بخوانید: بازدید ۱۵۰۰ دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب


حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد: جنگ یک گنجینه پر محتوا برای ما بود است، سختی‌های زیادی در این راه متحمل شده ایم و چه خسارت‌های مالی و جانی بر ما وارد شده است، ولی امروز عزتی برای ما آورده است که بر خود افتخار می‌کنیم.

او عنوان داشت: امروز طبق گفته مقام معظم رهبری باید خرمشهر را فتح کنیم و متاسفانه آفت این نظام تجمل گرایی است که متاسفانه باعث می‌شود از اهداف خود دور شویم.

امام جمعه طبس گفت: ما در جنگ دوست و دشمن داخلی و خارجی خود را شناختیم و به گفته امام در جنگ مظلومیت خود را به دنیا ثابت کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار