کرونا مانع اقامه نماز عید فطر نشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد الحاقی و محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه عید فطر روز عبودیت و بندگی خدا است، گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد مازندران برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مساجد و حسینیه‌های الحاقی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شامل ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌شود، افزود: همچنین نماز عید فطر در محوطه روباز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حفظ فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی اقامه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تازه‌ترین خبر‌ها از مراسم روز قدس، نمازجمعه، نماز عید فطر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در محوطه بقاع متبرکه همراه با نکات بهداشتی است و پیش از حضور نمازگزاران محوطه آستانه ضدعفونی خواهد شد، گفت: تمامی نمازگزاران باید ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و به افرادی که ماسک و یا دستکش ندارند به آن‌ها دستکش اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: همه نمازگزاران برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع این بیماری باید مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

او گفت: محدودیت‌هایی مانند اجتماع در شبستان و نزدیک شدن به ضریح آستان مقدس امامزادگان همچنان برقرار است و زائران فقط از دور می‌توانند می‌توانند به زیارت بپردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر در امامزادگان شاخص استان افزود: همکاری مردم با خادمین در رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم‌های شب قدر قابل قدرانی است و این روند مثبت نیز برای اقامه نماز عید فطر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار