آزادی ۱۰ زندانی به همت دو خیر استان مرکزی / صدا و سیما مشوق کمک به رهایی زندانیان

با همت دوخیر نیک اندیش دراستان مرکزی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد به کانون خانواده بازگشتند.

حاجعلی اکبری سرپرست زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از آزادی ۱۰ زندانی از بند به همت دو خیر استان مرکزی خبرداد و گفت: با آزادی این ۱۰ زندانی  از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۲۵ زندانی در استان مرکزی با کمک خیران نیک اندیش به آغوش خانواده بازگشتند.

حاجعلی اکبری افزود: زندانیان آزاد شده در مجموع ۸۰۰ میلیون ریال بدهی داشتند که این دو خیر نیکوکار علاوه بر پرداخت بدهی آن‌ها ۱۶۰ میلیون ریال کمک نقدی هم به خانواده‌های آنان اهدا کرد.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه با شیوع کرونا و برگزاری نشدن مراسم گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد انتظار کمک‌های گسترده از سوی خیران نمی‌رفت، اما میزان مشارکت‌های مردمی امسال بسیارافزایش یافته است.

صدا و سیما مشوق  کمک به رهایی زندانیان

عسگری مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی هم گفت: به دلیل برگزار نشدن جشن گلریزان با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و کمک شبکه استانی آفتاب کمک‌های خیران امسال به ۹ میلیارد ریال با بیش از ۲ هزار تراکنش رسید که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

عسگری با قدر دانی از صدا و سیمای استان مرکزی گفت: مشوق اصلی دو خیر در آزاد سازی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد برنامه‌ای ساخته شده از سوی شبکه استانی آفتاب در طول ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.