روز آزاد سازی خرمشهر، رساترین واژه در قاموس ایستادگی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تلاشگران صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تلاشگران صنعت نفت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: در دوران دفاع مقدس روز‌های بزرگی به ثبت رسیده که سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و یکی از روز‌های فراموش ناشدنی است.

سلحشوری و ایثار رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی با توجه به اثرات عمیق و گسترده آن در ابعاد مختلف، ما را ملزم می‌سازد در شناخت آن برهه تاریخی و بررسی ابعاد گوناگون آن تلاش نماییم تا نسل‌های آینده بدانند که رزمندگان چگونه با فداکاری، پایمردی و جانفشانی، از کشور دفاع کردند و فصلی ماندگار از تاریخ پر افتخار این سرزمین مقدس را رقم زدند.

ملت قهرمان و نجیب ایران شاهد بودند که در مدت هشت سال جنگ، تمام ارزش‌های ملی و انقلابی ما به وسیله استکبار جهانی و زورمداران مورد هجمه قرار گرفت، اما امام بیداردل در همان روز‌های نخست تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی فرمان داد که امروز روز جنگ و دفاع است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است و به راستی که ملت ایران در ندا به پیر مراد خود چه خوش درخشید.

احاد مردم در سیل عظیم مشکلات برای صیانت از اعتقادات و سیادت خود جامه عزت به تن کرد و برای اعتلای دین و میهن کاری کرد که موجب حیرت قدرتمندان عالم شد، ملت شریف ایران با استقامت و پایمردی تفسیر دیگری از شجاعت و ایمان به جهانیان نشان داد و امروز همچنان قوی‌تر بر اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان عملیات بیت المقدس، بر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز درود می‌فرستیم و از پروردگار متعال طول عمر پربرکت رهبر معظم انقلاب و عزت و سربلندی هموطنان عزیزم را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار