توزیع بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از توزیع بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا خبر داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان با همکاری همه  اقشار مردم و نهادها تاکنون بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته های غذایی ۱۸ میلیارد و چهارصد میلیون تومان است افزود: مازاد بر بسته‌های توزیع شده، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.


بیشتر بخوانید: کمک ۶۴۰ میلیون تومانی خیران به بخش دستگردان


هنری ادامه داد: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کار‌ها بواسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش بحث بخشش اجاره در برنامه مردم بوده که با کمک خیرین  تاکنون اجاره بیش از ۱۱۰۰ واحد تجاری در استان به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی  گفت: همچنین در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط خیرین نیز بیش از ۸۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۹۰ میلیون تومان بصورت مردمی پرداخت شد.

او گفت: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیئات مذهبی تعداد حدود ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

هنری بیان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.