حسینی: صحبت درباره قهرمانی پرسپولیس به بازیکنان فشار وارد می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف از قهرمانی باعث می‌شود که فشار بر روی بازیکنان بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان آمادگی اعضای این تیم برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: کادر فنی تیم برای تمرین انفرادی به بازیکنان برنامه داده است. البته فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و باید کار‌های گروهی صورت بگیرد تا بدن‌ها همیشه آماده باشند، اما مطمئن هستم که خیلی از بازیکنان وضعیت جسمانی خوبی دارند و می‌توانند با ۳ هفته کار گروهی به فرم ایده آل برسند.

حسینی گفت: ما از اول لیگ نوزدهم روز‌های سختی داشتیم و بازیکنان خیلی تلاش کردند تا به اینجا برسیم، اما مسئولان هنوز کاری برای ما انجام نداده اند. حرف از قهرمانی باعث می‌شود که فشار بر روی بازیکنان بیشتر شود. به هر حال این صحبت‌ها از اول مطرح بوده که پرسپولیس قهرمان می‌شود، اما بازی‌های سختی پیش رو داریم. رقبای ما هم آماده هستند و بازی به بازی باید پیش برویم. امیدوارم که بازی‌ها را با شرایط خوب ادامه بدهیم تا به موفقیت دست یابیم.

بازیکنان باید شرایط را درک کنند

کاپیتان پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه ذهنیت بازیکنان نباید به سمت قهرمانی برود، بیان کرد: بله صددرصد این موضوع را قبول دارم و از امروز که تمرینات شروع می‌شود به بازیکنان گوشزد می‌شود که شرایط را درک کنند. به هر حال این طور نیست که قبل از برگزاری ۹ بازی ما قهرمان شده باشیم و این موضوع فشار روی بازیکنان وارد می‌کند. بازیکنان ما باید بدانند که در کجا قرار دارند و بازی به بازی باید پیش بروند. گل محمدی دوباره این مسائل را تکرار می‌کند و امیدوارم اعضای تیم این موضوع را متوجه شوند.

او درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس دریافتی داشته اند و کارگزار ۸ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرده است، گفت: رسول پناه تلاش و قبل از عید درصدی از قرارداد را به حساب ما واریز کرد، اما بازیکنان حدود ۲ ماه صبر و حوصله کردند و در نهایت مطالبات آن‌ها پرداخت شد. به هر حال یکسری از مشکلات مالی هنوز وجود دارد و امیدوارم این مسائل هم حل شود تا بازیکنان بتوانند بازی خود را انجام بدهند.

حسینی: صحبت درباره قهرمانی به ما فشار وارد می‌کند/ بازیکنان پرسپولیس ۲ ماه صبوری کردند

مدیران برای لیگ بیستم برنامه ریزی کنند

حسینی بیان کرد: من تونل بهداشتی و شرایط رختکن را دیدم و همه مسائل خوب است. به هر حال بحث کرونا یک الی ۲ سال طول می‌کشد و ما به جای اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم باید برای لیگ بیستم برنامه ریزی داشته باشیم. مدیران باید برای لیگ بیستم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی درست کنند و آن قدر درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه برخی از تیم‌ها می‌گویند پرسپولیس در صورتی که جایگاه اول را نداشت حاضر به برگزاری بازی‌ها نبود، گفت: ویروس کرونا ادامه دارد و نمی‌شود که بازی‌ها را ادامه نداد. مگر قرار است ویروس تمام شود که برخی از تیم‌ها خواستار لغو بازی‌ها هستند. این ویروس تا ۲ سال دیگر در کشورمان وجود دارد و اگر این طور باشد باید بازی‌ها تا ۲ سال برگزار نشود. بعضی از مردم کشورمان بیماری سختی دارند، اما سرکار خود می‌روند و ما فرقی با آن‌ها نداریم. من نمی‌گویم که این کار درست یا غلطی است، اما می‌گویم دست از حاشیه سازی برداریم.

او درباره اینکه دستورالعمل بهداشتی باید در همه جا رعایت شود، بیان کرد: بازیکنان به صورت شخصی باید مراقب خود باشند و رعایت مسائل بهداشتی در هواپیما و هتل امکان پذیر نیست. به هر حال ویروس کرونا در همه جای دنیا وجود دارد و به نظرم تیم‌ها باید درست برنامه ریزی کنند تا بتوانیم بازی‌ها را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار