کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

جانشین انتظامی البرز گفت: ۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان کشف و یک نفر در این دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و پس از انتقال آن به استان کرمان، آن را در مخفیگاه خود در شهرستان کهنوج مخفی کرده است.

سردار حسینی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به مخفیگاه متهم در شهرستان کهنوج اعزام شده به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش منزل وی کردند که در نهایت در یک فرصت مناسب با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهرستان کهنوج منتقل شد.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۸۰ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین انتظامی استان البرز در پایان افزود: پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد وقاچاق مواد مخدر از هیچ گونه تلاش و ایثاری دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.