پایان رقابت‌های کشوری شطرنج آنلاین

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه از پایان رقابت‌های کشوری شطرنج آنلاین باحضور شطرنج‌بازان ۱۰ استان کشور و با محوریت کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شورش فرامرزی رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه بااشاره به برگزاری مرحله پایانی رقابت‌های شطرنج آنلاین جام زاگرس، گفت : بدنبال شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته و عدم امکان برگزاری رقابت‌های فیزیکی شطرنج در کشور، برگزاری رقابت‌های آنلاین این رشته را در دستور کار قرار دادیم.

او گفت : از آنجایی که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های شطرنج را بصورت آنلاین داریم، باشیوع بیماری کرونا شاهد اقبال شطرنج بازان از برگزاری این نوع از رقابت‌ها بودیم و در این رستا برنامه مسابقات آنلاین این رشته را با حضور ۱۰ استان کشور از اواخر اسفند با محوریت استان کرمانشاه شروع کردیم.

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه افزود: این مسابقات بصورت هفتگی بین ورزشکاران استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، البرز، همدان، زنجان، گیلان، خراسان جنوبی، بوشهر و آذربایجان غربی راس ساعت ۱۹ روز‌های جمعه برگزار می‌شد.

او گفت: طی چندین هفته برگزاری این رقابت‌ها ۸۰۰ ورزشکار از این ۱۰ استان شرکت داشتند و در پایان هر هفته هم به ۱۰ نفر اول جوایزی اهدا شد.

فرامرزی بااشاره به حضور شطرنج بازان مطرح کشوری در این رقابت‌ها، ادامه داد: مرحله پایانی این رقابت‌ها عصر دیروز (دوم خرداد) برگزار شد که در پایان امیرمحمد آزادی، بردیا شیخ حسنی، علیرضا دلیر، حمیدرضا طهماسبی، مهدی نیکوکار، رضا مهدوی و سعید مرتاضیان به عنوان ورزشکاران برتر و گیلان، تهران، البرز و ایلام هم به عنوان استان‌های برتر معرفی شدند.

او به برگزاری رقابت‌های لیگ استانی شطرنج کرمانشاه از چندماه قبل از شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: هرچند با شیوع این بیماری این رقابت‌ها متوقف شده، اما به محض فروکش شدن آن دو هفته پایانی رقابت‌‎ها را نیز برگزار می‌کنیم تا قهرمان این لیگ مشخص شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار