چند نفر دیگر در خوزستان سلامتی خود را به کرونا تقدیم کردند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ادامه تردد‌های غیرضروری شهروندان وتجمع در مکان‌های شلوغ سبب ابتلا ۵۲۴ نفر دیگر به کرونا ویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته شد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۵۲۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

او با بیان اینکه از مجموع ۵۲۴ بیمار جدید، ۳۸۳ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۱ بیمار نیز بستری شدند، افزود: با توجه به همکاری نکردن مردم در اجتناب از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و بازارها، پیش بینی افزایش آمار در روز‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود.

احسان پور با بیان اینکه با احتساب این ۵۲۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹ هزار و ۹۲۹ نفر افزایش یافت، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۸۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و ۸ هزار و ۶۰۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ضمن اینکه طی مدت مذکور،  ۱۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۳۶ نفر برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بمانید خانه رعایت کنید