سرهنگ فاضلی خبر داد؛

سارق سیم‌ها و کابل‌های برق گیلاوند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق سیم و کابل و اعتراف به ۵ فقره سرقت در منطقه گیلاوند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با شیوه مشخص در منطقه گیلاوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در پی انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و گشت زنی هدفمند گشت‌های انتظامی، در ساعات بامدادی در محله‌های دارای سابقه سرقت، یک نفر را در حال قطع کردن کابل در یکی از مناطق گیلاوند مشاهده که بلافاصله جهت دستگیری وی اقدام و ضمن دستگیری متهم ابزار جرم نیز به همراه سیم و کابل‌های مربوطه کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: پس از دستگیری متهم و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگرد‌های فنی و پلیسی به عمل آمده نامبرده لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت سیم و کابل در منطقه گیلاوند اعتراف کرد.

وی بیان داشت: متهم دارای سابقه ارتکاب جرائم از جمله سرقت بوده و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته که پس از اخذ اظهارات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ حسین فاضلی در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌های مسئول است، افزود: استفاده از کابل‌های خود نگهدار و آلومینیومی و جمع آوری کابل‌های مسی، یکی از را ه‌های موثر در پیشگیری از جرائم مربوط به سرقت سیم و کابل و شبکه برق رسانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار