کمک‌های مومنانه دستان اتوبوسرانان اهوازی را پُر کرد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین اتوبوسرانان بخش خصوصی توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز با اشاره به برگزاری آیین توزیع بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مومنانه با حضور فرمانده حوزه بسیج شهرداری، مسئول بازرسی شهرداری و معاونان سازمان اتوبوسرانی گفت: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا اتوبوسرانان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

او افزود: به منظور لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، در بین خانواده‌های رانندگان بخش خصوصی که به واسطه ۲ ماه تعطیلی ناوگان، دچار مشکل معیشتی شده‌اند، ۱۰۰ بسته مواد غذایی تهیه و توزیع گردید.

به گفته سبزعلی، این بسته‌های غذایی شامل؛ ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، رب، خرما، ماکارونی، سویا، دستمال کاغذی، مایع دستشویی و حبوبات به ارزش هر بسته غذایی ۲ میلیون ریال است که از سوی اداره روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج سازمان در بین خانواده‌های رانندگان و اتوبوس داران بخش خصوصی که در این ایام فاقد درآمد هستند در قالب کمک‌های مومنانه، توزیع گردید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز بیان داشت: طرح همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی ایجاد شده بواسطه ویروس کرونا است که تا کنون ۸ مرحله از آن انجام شده و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.