فطر، هدیه‌ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح

فرمانده انتظامی مازندران در پیامی عید سعید فطر را هدیه‌ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح خود دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان و توفیق یافتگان خوان رحمت الهی، گفت: فطر هدیه‌ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح خود است.

در متن این پیام آمده است:

رمضان ماه گشایش در‌های رحمت واسعه الهی و ماه به دست آوردن رقت قلب، نشاط، اراده و صفا، خلوص و بندگی و ماه دوری از حسادت ها، لجاجت ها، سست عهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها ست.

رمضان یک فرصتی بود استثنایی برای درخشندگی روح، فرصتی که انسان‌ها آماده قدم نهادن در وادی رحمت خاصه الهی می‏شوند و هر کس به قدر استعداد، همّت و تلاش خود، از این ضیافت عظیم الهی برخوردار می‏شود.

در ماه رمضان در‌های رحمت خداوند گشوده می‌شود و در صبح عید سعید فطر و پایان این ماه، عید فطر، روزی که صبح آن فرشتگان و منادیان الهی عبادت کنندگان را به سوی پاداشی الهی فرا می‌خوانند، شروع سالی جدید با دستاورد‌هایی عظیم از یک ماه پرخیر و برکت برای رسیدن به صراط مستقیم الهی است.

عید فطر، مظهر اجتماع و اتّحاد و برادرى با داشتن دلی به سوى خداست، عیدی که از عظیم‌ترین مناسبت هاى اسلامى است، عیدی که خداى متعال این روز را براى امت اسلامى عید قرار داد و آن‌ها را شایسته ى این عید دانست.

فطر روز عیدى گرفتن از خداى متعال است، روزى که در قنوت نماز آن میلیون‌ها دل متذکر و خاشع از خداوند متعال درخواست همان خیراتى را می‌کنند که به برترین بندگانش داده است، و دور بدار آن‌ها را از هر شرى که برترین و بزرگترین انسان هاى تاریخ را از آن دور نگه داشته است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک این عید سراسر سعادت به همه مسلمانان و توفیق یافتگان مهمانی خوان رحمت الهی از در گاه خداوند متعال استجابت دعاى میلیون‌ها مسلمان را که از دل بر زبان جارى کردند آرزومند است.

همانگونه که در قنوت نماز این عید می‌خوانیم" الّذی جعلته للمسلمین عیداً ولمحمّدٍ صلّی‏الله‏علیه‏وآله ذُخْراً وَ شَرفاً و کرامتاً و مزیدا" امید آن دارم همه ما در مسیر حرکت پیشوای عظیم‏الشان مسلمانان جهان قرار گیریم و خداوند این عید را برایمان عید نبوی و عید مصطفوی قرار دهد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار