پیامک‌های دریافتی سوم خرداد؛

از مشکلات ثبت‌نام خودرو با اینترنت‌های خانگی تا درخواست لغو امتحانات به صورت حضوری

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم خردادماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

ب

 


9118...0938: با سلام و خسته نباشید، ۱۵۷ مامای شرکتی دانشگاه تهران علی رغم حضور در کنار تمامی کادر درمان در بیمارستان‌های تهران ،علاوه بر اینکه افزایش حقوقی نداشتیم کاهش یک میلیونی و دویست داشتیم، دانشگاه تهران و وزارتخانه جوابگو نیستند حتی دلیل این کار رو اعلام نمی‌کنند، ازتون خواهش میکنم اگه ممکنه صدای ما رو برسانید، ما شاغل در بیمارستان‌های ضیاییان ، امام خمینی، شریعتی، یاس ، آرش هستیم ، همگی در یک گروه واتس اپ هستیم و حاضریم تمام موضوع رو با مستندات خدمتتون بیاریم ، ما یک روز مدافع سلامت بودیم اینک از شما خواهش میکنیم مدافع حق ما باشید ، محمودی هستم

 

4776...0939: سلام از شما خواستار پیگیری مطالبه افزایش سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان هستیم.

 

0693...0913: باسلام هر سال پس از گذشت چهار ماه یا پنج ماه اضافه حقوق هر سال را به بازنشستگان تامین اجتماعی می دهند هنوز هیچ چیز به ما ندادند لطفا پیگیری فرمایید با تشکر رستمی از بردسیر کرمان.

 

7653...0936: دانشگاه آزاد در پی‌ بی ارزش کردن پول دانشجویان و نادیده گرفتن اهمیت آنان شده و خیلی وقیحانه اعلام‌ کرده یک هفته بعد از ۱۷ خرداد که کلاس ها متمرکز و حضوری هست ، امتحانات برگزار می شود که منجر به مشروط شدن خیلی از دانشجویان می‌شود.

 

1369...0933: سلام من یک راننده تک سوز بسیم هستم که زیر نظر شهرداری مشغول فعالیت میباشم از زمان سهمیه بندی بنزین 170هزار تومان فقط یک دوره به حسابم ریخته شد و دیگر هیچی بخدا شغل دیگه ای ندارم جز رانندگی مستاجر هم هستم قیمت نرخ ماهم برمیگرده به قبل گرونی بنزین با خرج استحلاک و بنزین کشتی زندگیم به گل نشسته خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

4778...0922: سلام لطف کنید افرادی که سهام عدالت ثبت نام نکرده اند دولت فکری بکند مگر ما ایرانی نیستیم تشکر.

 

0337...0918: سلام چرا همسان سازی برای بازنشستگان بودجه ندارن برای پاداش۹۸ بودجه ندارن ولی امسال سه بار حقوق شاغلین رو افزایش دادند بودجه دارن الان من با ۳۰ سال سابقه از ۱۵ سال سابقه شاغل کمتر میگیرم یعنی شاغلین ۲ برابر ما بازنشسته ها آیا این انصاف است من که نمی بخشمشان خدای من هم نخواهد بخشید واگذارشون به خدا.

 

7637...0936: سلام وقت بخیر. ما ساکن شهرستان هستیم و دانشگاهمان تهران است و خوابگاهی هستیم تهران واقعا منصفانه و عاقلانه نیست که در این وضعیت بریم تهران بخصوص ما که خوابگاهی هستیم لطفا در خصوص برگزاری امتحانات به صورت حضوری تجدید نظر کنید.

 

4017...0917: با عرض سلام و خسته نباشید، خواهش می کنم پیگیر بشین چرا ثبت نام خودرو با اینترنت شخصی و خانگی نمی شود. آخه کافی نت‌ها دارن چند میلیون میگیرن از مشتری بندر عباس هستم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار