معاوضه ۷ بازیکن رئال مادرید با ارلینگ هالند

باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای جذب ارلینگ هالند، ۷ بازیکن خود را به عنوان بخشی از معامله به دورتموند بدهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باشگاه رئال مادرید سال گذشته یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند بود و کهکشانی‌ها قصد داشتند این بازیکن را برای خط حمله تیمشان به خدمت بگیرند، مهاجم گلزن ردبول سالزبورگ اتریش در نقل و انتقالات زمستانی راهی دورتموند شد و در این تیم هم به عملکرد فوق العاده خود ادامه داد.

هالند به  احتمال زیاد در بازی امروز تیمش برابر ولفسبورگ به میدان خواهد رفت. در همین حال شنیده می‌شود سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند برای راضی کردن دورتموند جهت جذب هالند در تابستان پیش رو، پیشنهاد معاوضه ۷ بازیکن تیمشان را با مهاجم ۱۹ ساله زنبور‌ها ارائه دهند.  

شاید تا یک سال پیش کمتر کسی نام ارلینگ هالند را شنیده بود، اما درخشش خیره کننده این مهاجم گلزن ابتدا در ردبول سالزبورگ و سپس در دورتموند باعث شد تا او در زمره برترین مهاجمان کنونی دنیای فوتبال قرار بگیرد و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در صف مشتریان خود ببیند.


بیشتر بخوانید: قهرمان آلمان به دنبال ستاره دورتموندی‌ها


زین الدین زیدان قصد دارد برای کریم بنزما که رفته رفته به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود، جایگزینی جوان و مناسب پیدا کند و به همین دلیل ارلینگ هالند را بهترین گزینه ممکن می‌داند.  

براساس گزارش  رسانه‌های اسپانیایی غول‌های لالیگا حاضرند ۷ بازیکن خود شامل اسکار رودریگز، تاکه فوسا کوبو، آلوارو ادریوزولا، براهیم دیاز، لوکاس وازکز و ماریانو دیاز را به دورتموند بفرستند تا برای انتقال هالند بتوانند تخفیف بیشتری بگیرند.  

همچنین دنی سبایوس که با قراردادی قرضی در آرسنال بازی می‌کند، ممکن است یکی از بازیکنانی باشد که با تصمیم سران باشگاه،   برای راضی کردن طرف آلمانی راهی وستفالن شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.